Video Foto Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea

Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea
Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea
Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea
Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea
Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea
Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea
Cum arată lotul de autostradă care leagă România de Ungaria. Se pregătește inaugurarea

Pe minilotul de autostradă de la granița de vest se execută ultimele retușuri, iar săptămâna viitoare ar putea fi făcută recepția lucrărilor.

Pe minilotul de 5,3 km din Autostrada Transilvania (A3), Borș - Biharia, avansul fizic al lucrărilor a ajuns la 99%, iar potrivit Asociației Pro Infrastructură, săptămâna viitoare se pare că va fi făcută recepția lucrărilor.

"Constructorul Trameco execută ultimele retușuri la nodul rutier Biharia, la spațiile de servicii, punctul de sprijin și unele șanțuri și taluzuri.

Și vecinii maghiari sunt într-un stadiu similar pe tronsonul M4 Borș - Berettyoujfalu (conexiune cu M35 spre Debrecen), însă deschiderea circulației va fi undeva în august, timp necesar pentru soluționarea pașilor administrativi care țin de trecerea frontierei.

Pe sectorul următor, Biharia - Chiribiș (28,5 km), același antreprenor general (contractat recent) face expertiza lucrărilor realizate de Bechtel acum 15 ani. Sperăm să fie gata proiectul tehnic și să se emită autorizația de construire până la finalul anului, astfel încât în primăvara lui 2021 să vedem constructorul în forță în teren.

Mai departe, până la Suplacu de Barcău, încă așteptăm lansarea unei noi licitații după ce în ianuarie 2020 am avut a treia anulare / reziliere din istoria teribil de zbuciumată a celor 26 km de autostradă realizați de Bechtel în proporție de 50% încă din 2012", transmit reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura.

Comenteaza