Retailerul german de îmbrăcăminte Takko are în vedere deschiderea în România a 15 magazine până la sfârşitul anului în cadrul unor centre comerciale sau mall-uri, a declarat Cosmin Ulmean, directorul de vânzări al Takko România. Takko a intrat pe piaţa românească printr-un magazin la Arad, pentru care a investit 500.000 de euro.
Reprezentanţii companiei au anunţat la acea dată că planurile companiei pentru România vizează crearea unei reţele de 100 de unităţi în următorii trei ani. în afară de Arad şi Deva, reţeaua este prezentă în Cluj-Napoca, Sibiu, Bacău, Galaţi, Timişoara şi Craiova.
Takko a fost înfiinţată în 1982 şi este al doilea mare retailer de pe piaţa de profil din Germania. Compania operează 1.200 de magazine în Europa. Takko estimează pentru anul financiar 2007-2008 o creştere cu 10% a vânzărilor şi o cifră de afaceri de 800 de milioane de euro.


