Trei ani de malluri la Cluj, aniversaţi cu Zara şi C&A

Trei ani de malluri la Cluj, aniversaţi cu Zara şi C&A
Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius se deschid în acest final de săptămână în Iulius Mall. Polus Center încearcă să contrabalanseze cu C&A.
La aproape trei ani după lansare, cele două mari centre comerciale din Cluj anunţă noi chiriaşi pentru toamnă după închideri de unităţi, relocări de magazine sau extinderi de spaţii. Cele patru branduri ale Inditex ajung şi în Iulius, iar în Polus se pregăteşte spaţiul pentru C&A.

Compania spaniolă Industria de Diseńo Textil (Inditex) inaugurează vineri al treilea lanţ de magazine din reţeaua naţională de malluri Iulius, cu Bershka (cu noul concept), Zara, Pull and Bear şi Stradivarius, au anunţat oficialii grupului ieşean. Cele patru magazine vor ocupa peste 3.000 mp din parterul Iulius Mall Cluj (IMC), ajungând astfel la o suprafaţă închiriată concernului spaniol de 9.400 mp, după modelul parteneriatelor Iulius Mall de la Iaşi şi Timişoara. Magazinul Zara are alocat cel mai mare spaţiu din suprafaţa pe care Inditex o va ocupa în Iulius Mall Cluj: 1.300 mp. Pregătirea spaţiului pentru noul chiriaş a necesitat lucrări la parterul centrului comercial, de unde au fost relocate companiile Banca Transilvania, retailerii Alb & Negru, Leonardo şi Sephora.

Reprezentanţii Iulius nu au putut oferi detalii privind costurile presupuse de aceste intervenţii şi nici contribuţiile Iulius/Inditex la lucrări. “Amenajarea celor patru reprezentanţe Inditex în IMC - Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius - a presupus numeroase eforturi. Pe lângă cele de ordin material, încă necuantificate, relocarea magazinelor pe noi amplasamente a însemnat un efort logistic susţinut pentru ca partenerii noştri să îşi reia rapid şi să îşi desfăşoare optim activitatea, iar noii noştri chiriaşi să inaugureze magazinele într-un interval de timp relativ scurt”, au transmis responsabilii de comunicare ai Iulius Group.

Inditex este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa europeană de retail de vestimentaţie şi accesorii şi printre cei mai mari din lume. Grupul de modă, cu o vechime de 35 de ani, deţine o reţea de 4.607 magazine în 74 de ţări, unde operează şi cu celelalte formate comerciale proprii: Zara Home, Massimo Dutti şi Uterqüe. Cele patru branduri ale grupului spaniol au intrat pe piaţa Clujului în 2007, odată cu deschiderea Polus Center. Suprafaţa ocupată de cele patru magazine în Polus Center este de 3.000 mp.

Tot pentru toamnă a fost anunţată intrarea pe piaţa locală a reţelei C&A prin deschiderea magazinului din Polus Center Cluj (PCC), primul din regiune pentru compania olandeză. Acesta ar urma să fie primul din Transilvania al cunoscutei reţele de magazine de îmbrăcăminte, va avea o suprafaţă totală de 1.550 mp şi este în curs de amenajare în zona de food-court a complexului. C&A se va deschide în septembrie sau în octombrie. De asemenea, retailerul de articole sportive francez Decathlon şi-a inaugurat magazinul de 3.443 mp din Polus.

Pleacă unii, vin alţii


PCC are o suprafaţă închiriabilă de 60.000 mp şi 186 de magazine. Printre principalele “ancore” se numără hipermarketul Carrefour şi multiplexul Odeon. PCC este deţinut de grupul austriac Immoeast şi se află în administrarea companiei Trigranit Management România. IMC are o suprafaţă închiriabilă de 40.000 mp, din care 20.000 mp o reprezintă “ancorele”. Printre acestea se numără hipermarketul Auchan şi cinematograful multiplex operat de Cinema City. Suprafaţa închiriabilă a PCC ajunge la un procent de ocupare de 98,9%, conform datelor transmise de companie, iar Iulius Mall Cluj se apropie de 100%, cu toate că, de la inaugurare, o serie de magazine au renunţat la spaţiile ocupate în malluri.

3,5 milioane de euro pentru Bershka Unirea

Spaniolii de la Inditex au investit 3,5 milioane de euro pentru magazinul Bershka situat în complexul comercial Unirea din capitală. Acesta se întinde pe două niveluri şi ocupă o suprafaţă totală de 1.150 mp. Pentru a face loc noului brand, conducerea Unirea Shopping Center a relocat în cadrul complexului 20 de chiriaşi. Inditex deţine 40 de magazine în România, sub diferite branduri.


Comenteaza