Criza economică scade consumul de bere

Criza economică scade consumul de bere
Consumul de bere din România a scăzut cu aproximativ 11% în primul semestru (S1) al acestui an, faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit unei evidenţe a asociaţiei Berarii României. Este vorba de un volum de vânzări de 7,4 hectolitri de bere, faţă de 8,3 hectolitri vânduţi în S1 2009.
“Criza economică generală a afectat şi piaţa berii din România şi a determinat schimbări ale obiceiurilor de consum ale românilor. O parte dintre aceştia au ieşit mai puţin în oraş şi au ales varianta consumului acasă”, a explicat purtătorul de cuvânt al asociaţiei, Simona Filip.

“Perspectiva adâncirii recesiunii economice pune şi mai multă presiune pe bugetele personale”, a explicat şi preşedintele asociaţiei, Jan Derck van Karnebeek, într-un comunicat de presă.
De menţionat că întreaga piaţă a berii a înregistrat scăderi şi anul trecut faţă de 2008, cu 13 procente, şi a revenit astfel la valorile înregistarte în 2006, este vorba de un volum de 17,6 milioane de hectolitri de bere vânduţi pe piaţa locală.

Ursus Breweries operează în Cluj-Napoca o fabrică de bere, care funcţionează din 1878.
Comenteaza