Card de credit pentru amatorii de călătorii: “este unul dintre cele mai bune produse de fidelizare din ţară"
- Scris de Bogdan Vasilescu
- 14 Sep 2010, 15:48
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Banca Comercială Română (BCR) a lansat astăzi la Cluj-Napoca cardul de credit BCR WizzAir, gândit în parteneriat cu compania aeriană maghiară Wizz Air, care deţine la Cluj o bază operaţională.
Potrivit reprezentanţilor băncii noul produs le permite clienţilor să acumuleze puncte la toate cumpărăturile efectuate cu cardul, puncte ce pot fi folosite ulterior la achiziţionarea de produse Wizz Air.
“Este unul dintre cele mai bune produse de fidelizare din ţară. Pentru toate tranzacţiile la comercianţi clienţii vor primi puncte în valoare de 2% din valoarea tranzacţiilor, iar la achiziţia de produse Wizz Air vor primi 4%”, spune Bogdan Gogioman, şef al direcţiei carduri din cadrul BCR.
“Motivul pentru care am ales Wizz Air este acela că din datele obţinute până acum profilul clienţilor companiei aeriene corespunde în mare parte profilului clienţilor noştri”, mai explică Bogdan Gogioman.
Potrivit reprezentanţilor băncii, Cluj-Napoca ar putea deveni una dintre cele mai importante pieţe pentru acest produs. “Wizz Air a avut la Cluj cea mai mare creştere în 2009, de aproape 50%. În plus, pasagerii unici transportaţi de companie pe relaţia Cluj reprezintă 30% din totalul pe ţară”, subliniază şi Romulus Pop, director judeţean pe retail în cadrul BCR. BCR speră ca până la sfârşitul anului să vândă în jur de 3.000 de astfel de carduri la nivelul întregii ţări. Dobânda cardului BCR Wizz Air se situează în jurul a 26,5% şi este formată din Robor la trei luni plus o marjă fixă de 19,5%.
“Este unul dintre cele mai bune produse de fidelizare din ţară. Pentru toate tranzacţiile la comercianţi clienţii vor primi puncte în valoare de 2% din valoarea tranzacţiilor, iar la achiziţia de produse Wizz Air vor primi 4%”, spune Bogdan Gogioman, şef al direcţiei carduri din cadrul BCR.
“Motivul pentru care am ales Wizz Air este acela că din datele obţinute până acum profilul clienţilor companiei aeriene corespunde în mare parte profilului clienţilor noştri”, mai explică Bogdan Gogioman.
Potrivit reprezentanţilor băncii, Cluj-Napoca ar putea deveni una dintre cele mai importante pieţe pentru acest produs. “Wizz Air a avut la Cluj cea mai mare creştere în 2009, de aproape 50%. În plus, pasagerii unici transportaţi de companie pe relaţia Cluj reprezintă 30% din totalul pe ţară”, subliniază şi Romulus Pop, director judeţean pe retail în cadrul BCR. BCR speră ca până la sfârşitul anului să vândă în jur de 3.000 de astfel de carduri la nivelul întregii ţări. Dobânda cardului BCR Wizz Air se situează în jurul a 26,5% şi este formată din Robor la trei luni plus o marjă fixă de 19,5%.
DISTRIBUIE
Comenteaza