Sistem unic pentru realizarea sondajelor la Metro Media Transilvania
- Scris de Bogdan Vasilescu
- 17 Sep 2010, 14:44
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Compania clujeană dispune la ora actuală de una dintre cele mai avansate tehnici de prelucrare a datelor sociologice.
Metro Media Transilvania, unul dintre cei mai importanţi realizatori de sondaje de opinie din Cluj-Napoca a anunţat, vineri, lansarea unui nou sistem de realizare a studiilor sociologice şi de piaţă.
Compania a reuşit pe baza unei finanţări în valoare de 257.000 de lei, accesată de la Banca Mondială prin intermediul Ministerului Comunicaţiilor, să implementeze un nou soft de procesare a datelor menit să eficientizeze activitatea.
“Am achiziţionat 30 de plaptopuri, mai multe servere şi un soft dedicat cercetării sociologice, pe care ne propunem să îl şi vindem mai departe. Tot acest proiect ne reduce timpul de realizare a sondajelor sociologice de la o medie de zece zile la două zile, iar costurile de operare scad, în medie, cu 80%”, declară Septimiu Suciu, director general Metro Media Transilvania. Potrivit reprezentanţilor companiei această investiţie va duce la angajarea a 30 de oameni în viitorul apropiat. (B.VASILESCU)
Compania a reuşit pe baza unei finanţări în valoare de 257.000 de lei, accesată de la Banca Mondială prin intermediul Ministerului Comunicaţiilor, să implementeze un nou soft de procesare a datelor menit să eficientizeze activitatea.
“Am achiziţionat 30 de plaptopuri, mai multe servere şi un soft dedicat cercetării sociologice, pe care ne propunem să îl şi vindem mai departe. Tot acest proiect ne reduce timpul de realizare a sondajelor sociologice de la o medie de zece zile la două zile, iar costurile de operare scad, în medie, cu 80%”, declară Septimiu Suciu, director general Metro Media Transilvania. Potrivit reprezentanţilor companiei această investiţie va duce la angajarea a 30 de oameni în viitorul apropiat. (B.VASILESCU)
DISTRIBUIE
Comenteaza