Soluţii de creştere a vânzărilor, prezentate la ExpoTransilvania

Soluţii de creştere a vânzărilor, prezentate la ExpoTransilvania
ExpoTransilvania a găzduit joi două evenimente destinate micilor magazine de cartier şi sectorului horeca. Scopul expoziţiilor a fost acela de a prezenta noi soluţii de amenajare a spaţiului din magazine şi de a expune ultimele produse pentru restaurante.
Simpla reaşezare a produselor în rafturi, sau modul de organizare a spaţiului de expunere, pot aduce o creştere a vânzărilor în magazinele mici, de proximitate, cu 10% - 30%, spun specialiştii.

“Ideea de la care am pornit este că, mai ales în vremuri de criză, oricum în vremea în care retailul modern este într-o expansiune continuă comercianţii din sectorul tradiţional: magazinul de proximitate, magazinul de lângă casă simt nevoia de a primi un ajutor din partea furnizorilor de produse, ajutor constând în eficientizarea magazinului. Avem soluţii de layout, de organizarea produselor, de eficientizarea folosirii spaţiului. Cu alte cuvinte, ce se poate face într-un mic magazin de proximitate pentru a vinde mai mult, pentru un profit mai mare şi pentru a satisface mai bine interesele şi nevoile clienţilor”, spune Cristian Bădescu, redactor şef al revistei Piaţa, şi organizator al evenimentului Piaţa Trade Expo.

În paralel cu evenimentul destinat micilor magazine, Expo Transilvania găzduit şi o întâlnire a producătorilor din sectorul alimentar şi din domeniul HoReCa cu proprietarii de restaurante şi cu bucătarii clujeni. “Vrem să aducem împreună furnizorii şi managerii de horeca, bucătarii profesionişti. Încercăm să prezentăm în mod practic soluţiile pe care furnizorii de echipamente şi de ingrediente le au pentru restaurante”, spune Tiberiu Fueriu, redactor şef
Food&Bar Magazine.

Evenimentele de la Cluj fac parte dintr-un turneu organizat de revistele Piaţa şi Food&Bar Magazine, care a ajuns până acum prin Constanţa şi Bucureşti.
Comenteaza