E.On Gaz desfiinţează centrul de relaţii cu clienţii din Dej

E.On Gaz desfiinţează centrul de relaţii cu clienţii din Dej
Centrul de relaţii cu clienţii din Dej al distribuitorului de gaz E.On Gaz va fi desfiinţat, din 1 decembrie, iar activitatea acestuia va fi preluată de call center-ul din Cluj-Napoca, a anunţat astăzi compania.
Motivul este numărul în creştere de apeluri telefonice înregistrate de call-center, şi respectiv în scădere de cereri adresate biroului de relaţii cu clienţii.

“Ca urmare a utilizării frecvente a serviciilor oferite prin Call Center-ul companiei pentru obţinerea de informaţii, Call Center care reprezintă o alternativă la deplasarea la Centrele de Relaţii Clienţi, E.ON Gaz România reorganizează activităţile de comunicare cu clienţii săi”, a arătat purtătorul de cuvânt Oana Trandafir.

Aceasta arată că în 2008 au fost primite la Call Center-ul E.On Gaz România aproximativ 161.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut aproximativ 312.000 de apeluri. În primele zece luni ale acestui an numărul acestora a ajuns la aproximativ 546.000.
Comenteaza