E.On Gaz desfiinţează centrul de relaţii cu clienţii din Dej
- Scris de Mihai Prodan
- 26 Noi 2010, 12:20
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Centrul de relaţii cu clienţii din Dej al distribuitorului de gaz E.On Gaz va fi desfiinţat, din 1 decembrie, iar activitatea acestuia va fi preluată de call center-ul din Cluj-Napoca, a anunţat astăzi compania.
Motivul este numărul în creştere de apeluri telefonice înregistrate de call-center, şi respectiv în scădere de cereri adresate biroului de relaţii cu clienţii.
“Ca urmare a utilizării frecvente a serviciilor oferite prin Call Center-ul companiei pentru obţinerea de informaţii, Call Center care reprezintă o alternativă la deplasarea la Centrele de Relaţii Clienţi, E.ON Gaz România reorganizează activităţile de comunicare cu clienţii săi”, a arătat purtătorul de cuvânt Oana Trandafir.
Aceasta arată că în 2008 au fost primite la Call Center-ul E.On Gaz România aproximativ 161.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut aproximativ 312.000 de apeluri. În primele zece luni ale acestui an numărul acestora a ajuns la aproximativ 546.000.
“Ca urmare a utilizării frecvente a serviciilor oferite prin Call Center-ul companiei pentru obţinerea de informaţii, Call Center care reprezintă o alternativă la deplasarea la Centrele de Relaţii Clienţi, E.ON Gaz România reorganizează activităţile de comunicare cu clienţii săi”, a arătat purtătorul de cuvânt Oana Trandafir.
Aceasta arată că în 2008 au fost primite la Call Center-ul E.On Gaz România aproximativ 161.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut aproximativ 312.000 de apeluri. În primele zece luni ale acestui an numărul acestora a ajuns la aproximativ 546.000.
DISTRIBUIE
Comenteaza