Producătorii agricoli clujeni îşi pot vinde produsele la Real,-
- Scris de Mihai Prodan
- 02 Feb 2011, 13:13
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Producătorii agricoli clujeni vor avea şansa să-şi vândă produsele pe rafturile reţelei de hipermarket-uri Real,- care deţine un magazin şi la Cluj, după ce reprezentanţii reţelei au început ieri o serie de negocieri în mai multe oraşe din ţară cu asociaţiile de profil.
"Vom ajunge şi la Cluj, chiar dacă încă nu am reuşit să vorbim cu autorităţile", a declarat purtătorul de cuvânt al reţelei în România, Adriana Piţa. Ea a precizat că după discuţiile de ieri cu autorităţile din Timişoara va fi organizată o altă întâlnire în Oradea, după care urrmătorul oraş programat în listă este Cluj-Napoca.
Proiectul strategic “Produceţi româneşte, vindem româneşte” a fost lansat ieri la Timişoara şi le este adresat producătorilor locali de produse alimentare şi nealimentare.
“România este o ţară cu o veche tradiţie agricolă, deţinând capacitatea de a hrăni în jur de 100 de milioane de oameni. În prezent, nu există mecanisme pe deplin funcţionale în domeniul comerţului intern cu produse alimentare sau nealimentare; in acest context, producătorii locali, fermierii, asociaţiile familiale sau micile întreprinderi private sunt nevoiţi să îşi vândă producţia pe cont propriu”, arată reprezentanţii real-.
Programul include organizarea unor târguri de achiziţii, primul târg de acest gen urmând a fi organizat în Timişoara în luna martie, organizarea de demonstraţii sau sesiuni de degustare în magazinele real,- sau campanii de încurajare a clienţilor de a cumpăra produse tradiţionale româneşti, semnalate ca atare la raft.
real,- Hypermarket România operează 25 de magazine în 18 oraşe din ţară, inclusiv Cluj-Napoca.
Proiectul strategic “Produceţi româneşte, vindem româneşte” a fost lansat ieri la Timişoara şi le este adresat producătorilor locali de produse alimentare şi nealimentare.
“România este o ţară cu o veche tradiţie agricolă, deţinând capacitatea de a hrăni în jur de 100 de milioane de oameni. În prezent, nu există mecanisme pe deplin funcţionale în domeniul comerţului intern cu produse alimentare sau nealimentare; in acest context, producătorii locali, fermierii, asociaţiile familiale sau micile întreprinderi private sunt nevoiţi să îşi vândă producţia pe cont propriu”, arată reprezentanţii real-.
Programul include organizarea unor târguri de achiziţii, primul târg de acest gen urmând a fi organizat în Timişoara în luna martie, organizarea de demonstraţii sau sesiuni de degustare în magazinele real,- sau campanii de încurajare a clienţilor de a cumpăra produse tradiţionale româneşti, semnalate ca atare la raft.
real,- Hypermarket România operează 25 de magazine în 18 oraşe din ţară, inclusiv Cluj-Napoca.
DISTRIBUIE
Comenteaza