Afacerile Farmec au crescut cu 10% în 2010

Afacerile Farmec au crescut cu 10% în 2010
Pentru 2011 producătorul clujean de cosmetice se aşteaptă la o creştere de 5% a afacerilor şi mizează pe consolidarea prezenţei pe plan extern.
Farmec SA Cluj-Napoca, unul dintre cei mai mari producători autohtoni de cosmetice a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 95,9 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de 2009.

"Am încheiat un an dificil cu rezultate peste aşteptări, în condiţiile în care, in primele luni, obiectivul nostru de crestere era de 5%", a declarat Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca. "Motorul creşterii au fost lansările, susţinute de investiţii în marketing şi de o prezenţă mai vizibilă în principalele canale de distribuţie", a mai spus Turdean.

Pentru 2011 compania are în vedere o creştere a afacerilor cu 5% şi consolidarea prezenţei pe pieţele externe. Pe piaţa internă o analiză realizată de compania Nielsen arată că pe segmentul produselor de îngrijire a feţei Farmec a fost lider cantitativ în 2010, cu o cotă de piaţă de 26,2%.

Valoric cota Farmec este de 20,64%. Brandul Gerovital se menţine şi el lider, cu o căte de 16,10%. Farmec SA Cluj-Napoca are exporturi în momentul de faţă în peste 30 de ţări din întreaga lume, fiind prezent inclusiv în Japonia, Coreea de Sud, Statele Unite sau Iran. Printre cele mai cunoscute mărci ale producătorului clujjean de cosmetice se numără Gerovital, Aslavital şi Farmec.


Comenteaza