Numărul de clienţi cu cel puţin 100.000 euro în conturi a crescut cu 20% într-un an la Banca Transilvania

Numărul de clienţi cu cel puţin 100.000 euro în conturi a crescut cu 20% într-un an la Banca Transilvania
Serviciile de private banking ale Băncii Transilvania au intrat în topul unei reviste europene de profil, Euromoney.
Revista a realizat în acest an un studiu al pieţei private de banking din România iar serviciile de profil ale BT sunt pe primul loc la categoria “cele mai bune servicii de private banking”, conform unei informări a BT. Banca din Cluj a avut, anul trecut, cu 20% mai mulţi clienţi de private banking decât în 2009, conform reprezentanţilor BT. Valoarea activelor clienţilor respectivi era anul trecut de aproximativ 311 milioane euro, în creştere faţă 290 milioane euro la sfârşitul anului 2009.

Un client de Private Banking al Băncii Transilvania deţine în conturi BT sume de cel puţin 100.000 euro sau echivalent pentru cel puţin trei luni consecutive. Aceştia primesc servicii speciale, între care Exlusive Phone Banking, care îi ajută pe clienţi să ordoneze operaţiunile prin telefon sau e-mail, iar banca poate fi împuternicită pentru a efectua operaţiuni în numele acestuia. Pentru administrarea banilor, planificarea acestora şi consiliere, clienţii de Private Banking beneficiază de un manager dedicat.
Comenteaza