Reţeaua include 30 de magazine în 23 de oraşe, dintre care cinci în Bucureşti şi cîte două în Braşov, Constanţa şi Timişoara. Metro are o unitate la Cluj, din anul 2000.
“Facem analize detaliate privind piaţa (zona de prezenţă şi numărul potenţial de clienţi, gen hoteluri şi restaurante – n. red.). La Cluj, o concentrare mare de hoteluri şi restaurante se află în raza magazinului. Clienţii pot să ajungă aici, aşa că avem un singur magazin la Cluj. Asta nu înseamnă că în viitor situaţia nu se va schimba. Ne-am dori ca în România să se deschidă tot mai multe restaurante. Nu înseamnă că în Cluj nu poate să existe un Punct”, a spus Dusan Wilms, director general al Metro România.
Conceptul Punct a fost lansat în aprilie 2010 şi presupune magazine cu suprafaţă de vânzare mai mică, de 1.500-3.000 mp, sortiment de produse mai redus şi adresat clienţilor activi în jurul acestui magazin. “Strategia cu Punct de la Satu Mare a dat roade, aşa că plănuim să mai deschidem magazine Punct în acest an”, a menţionat Wilms.