E.On Gaz modifică facturile după zecile de plângeri la Protecţia Consumatorului

E.On Gaz modifică facturile după zecile de plângeri la Protecţia Consumatorului
Facturile distribuitorului de gaze naturale E.On Gaz vor fi modificate, după valul de plângeri adresate Protecţiei Consumatorului de clujenii care au primit facturi foarte mari pentru luna martie.

Solicitările şi sesizările se datorează în principal schimbării modului de citire a indexului şi a modului de facturare a consumului de gaze naturale. În prezent, citirea indexului contorului se realizează o dată la trei luni pentru toţi clienţii, indiferent de opţiunea exprimată în contract, respectiv alegerea facturării în baza autocitirii sau a unui program de consum", explică purtătorul de cuvânt al E.On Gaz Cluj, Oana Trandafir, în răspunsul la o solicitare remisă de ziuadecj.ro. Ea spune că majoritatea sesizărilor cu care clujenii s-au adresat distribuitorului de gaze s-a referit la clarificarea unor aspecte privind facturile emise şi că sesizările întemeiate sunt "cazuri izolate". "Majoritatea aspectelor privind facturile au vizat explicarea elementelor care au stat la baza emiterii acestora", a adăugat ea.

Amintim, ieri şeful Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, Mircea Radu, a explicat că majoritatea sesizărilor se referă la o formulare din facturi, unde scrie "index citire", deşi facturile se referă la consumul estimat, şi nu la regularizări. "Sunt foarte multe plângeri. Primim 20 de telefoane pe zi, în ultima vreme, iar dintre acestea opt până la zece telefoane se referă la facturile de la E.On Gaz", a spus ieri Radu pentru ziuadecj.ro. Trandafir spune că formularea respectivă va fi modificată.

"În ceea ce priveşte elementele din factură, este foarte clar specificat în partea dreaptă, la rubrica date factură, tipul facturii, respectiv estimare sau citire. Celelalte elemente, respectiv indexul de citire care apare mai jos, sunt necesare din raţiuni de funcţionalitate a sistemului IT de facturare. E.On Energie România are în vedere în perioada următoare o optimizare de conţinut şi de grafică a facturilor astfel încât elementele importante să fie mai uşor de identificat de către clienţii companiei", a conchis Trandafir.

 

Clujenii care au nelămuriri privind facturile mari pentru luna martie trebuie să se adreseze companiei la numerele de telefon 0265 200 366 sau 0801 000 366 ori la Centrul de Relaţii cu Clienţii al E.On Energie România, de pe strada Decebal.

Comenteaza