Magazine “în oglindă” în mallurile Clujului

Magazine “în oglindă” în mallurile Clujului
Un boutique Swarovski se deschide în Iulius, brandul fiind prezent în Polus. În Floreşti îşi pregăteşte intrarea H&M, deja funcţional în Gheorgheni.

Retailerii îşi fac loc în marile centre comerciale, la cinci ani de la inaugurarea acestora. Spaţiile lăsate goale de operatori care au părăsit mallurile sunt ocupate de alte magazine de lanţ.

Doi chiriaşi noi devin operaţionali din acest final de săptămână în Iulius Mall. Sâmbătă se deschide un nou Boutique Partener Swarovski, cu o suprafaţă de 60 mp, în vecinătatea magazinului Massimo Dutti. Boutique-ul Partener Swarovski din Iulius Mall, deţinut de societatea Magic De Luxe, comercializează accesorii, bijuterii, dar şi articole pentru decorarea casei. Swarovski este producător la nivel mondial al cristalelor tăiate la înaltă precizie în domenii precum modă, bijuterii şi, mai recent, corpuri de iluminat, arhitectură şi interioare.

Compania, deţinută la nivel de familie şi condusă de a cincea generaţie, s-a extins la nivel global, având 26.100 angajaţi, prezenţă în 120 ţări şi o cifră de afaceri în 2011 de 2,2 miliarde de euro. Swarovski cuprinde două afaceri principale: una care produce şi comercializează elemente independente pentru industria de profil, iar cealaltă creează produse finisate impuse de un design. Liniile proprii de brand pentru accesorii, bijuterii şi articole de decorare a casei sunt comercializate prin intermediul a peste 2.200 de outleturi comerciale la nivel mondial. Compania din industria bijuteriilor este deja prezentă în Polus Center din 2010.

Tot astăzi îşi face intrarea pe piaţa locală brandul francez de lenjerie intimă Soleil Sucré by Elisa, care deschide în Iulius Mall Cluj primul său magazin din România. Unitatea este localizată la etajul mallului, în zona Cinema City şi ocupă 120 mp. Lider în Franţa pe piaţa lenjeriei intime la preţuri mici, Soleil Sucré a fost fondat în 1999, la Paris, de Dan Suissa şi de creatoarea Elisa. Soleil Sucré by Elisa numără 100 de magazine în Franţa, fiind prezent în Europa şi Africa. Brandul de lenjerie vinde 6 milioane de piese anual.

În celălalt mare complex, mutarea toamnei este a doua unitate a suedezilor de la H&M din Cluj. Aceasta va ocupa o suprafaţă din apropierea zonei de restaurante, unde anterior au operat alţi comercianţi, printre care fosta librărie Diverta, un magazin cu jucării şi un altul cu profil sportiv. Noul H&M se va deschide pentru sezonul de toamnă, adică urmează să fie inaugurat la debut de anotimp, potrivit informaţiilor din piaţă. H&M este prezent la Cluj de un an, prima unitate fiind inaugurată în Iulius Mall la jumătatea lunii septembrie din 2011: un magazin de 1.000 mp, amenajat pe două niveluri.

Încă de la inaugurarea celor două mari centre comerciale în 2007, o serie de mari retaileri au ales să fie prezenţi atât în Polus Center, cât şi în Iulius Mall, tendinţă confirmată şi în următorii ani de după deschidere. Cea mai importantă reechilibrare de forţe a fost realizată în 2010, când spaniolii de la Industria de Diseńo Textil (Inditex) au inaugurat în toamnă în Iulius Cluj cel de-al treilea lanţ de magazine din reţeaua naţională de malluri Iulius, cu Zara, Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius. Cele patru branduri ale grupului spaniol erau deja operaţionale pe piaţa clujeană din 2007, intrând pe plan local odată cu deschiderea Polus Center. În toamna lui 2012 este rândul Polus Center să primească unul dintre cei mai populari retaileri prezent acum doar în Iulius: H&M.

6.000.000
de piese

vinde anual brandul francez de lenjerie intimă Soleil Sucré by Elisa.

 

Comenteaza