1 din 2 cititori aleg formate audiobook sau e-Book

1 din 2 cititori aleg formate audiobook sau e-Book
Un studiu realizat pe baza comportamentului de consum și achiziție a 362.935 de cititori arată că vânzările online pe segmentul de carte în format audiobook și e-Book ating 51% din totalul vânzărilor de carte în 2017.

Consumatorii produselor editoriale în format e-Book și audiobook sunt preponderent bărbați – 65%, cu vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani, din mediul urban, potrivit studiului Act-Politon.  Din punct de vedere social sunt persoane active în rețele sociale și implicate în proiecte de ecologie sau voluntariat, care utilizează mijloace de transport alternative și au un venit mediu.

Aceștia sunt dispuși să cheltuiască în medie 60 de lei la fiecare achiziție editorială. Ca interes al publicului pentru titlurile editurii, în anul 2017 volumul cel mai mare de achiziție a fost realizat în domeniul dezvoltării personale - 50%, urmat de titlurile de business - 30%.

Domeniul spiritualitate și meditație a însumat 18% din totalul vânzărilor, iar literatura clasică, 2%. 
Editura ACT și Politon este fondată în 2014 și are în portofoliu peste 200 de titluri din domenii precum business, dezvoltare personală, spiritualitate și literatură, publicate în format print, audio și e-Book.

Comenteaza