Foto 10 ani de SAP Cluj - Cu viziune spre viitor

SAP România, subsidiara companiei SAP SE, organizează astăzi, 14 februarie 2022, un eveniment intern pentru celebrarea a 10 ani de la înființarea sediului din Cluj-Napoca. SAP Cluj și-a propus să deservească piețele europene, operând în zona funcțională de servicii de consultanță.

SAP Cluj – atunci

În 13 februarie 2012, SAP avea să își deschidă porțile la Cluj-Napoca, fiind unul dintre cele trei birouri deschise în România, alături de cele din București și Timișoara. SAP Cluj și-a început activitatea cu 22 de consultanți, participanți la cele două academii organizate pentru specializarea în domeniile financiar și logistic. Primii angajați au fost recrutați din rândul cunoscătorilor sistemului SAP, iar în decursul aceluiași an, NSC Cluj și-a extins aria de activitate cu ajutorul a noi consultanți vorbitori de limba engleză și germană, pentru mai multe soluții ale gigantului lider IT.

Aceștia, însă, au reprezentat doar primii pași spre ceea ce urma să fie filiala de succes din Cluj-Napoca. Anul 2014 a fost marcat de mutarea într-un nou sediu, în clădirea Cluj Business Center, de pe strada Henri Barbusse, un loc care avea să ofere posibilitatea de a organiza noi academii de pregătire a consultanților atât în domeniul logistic, respectiv producției și transportului, cât și în cel economic, respectiv financiar-contabil.

În următorii ani, echipele de consultanți functionali de la Cluj-Napoca s-au specializat pe noile tehnologii și pe soluțiile SAP S/4HANA, prin proiecte greenfield si de conversie, cu timpul câștigându-și renumele de a fi livrat numeroase implementari de calitate in intreaga Europa si nu numai.

SAP Cluj – astăzi

La momentul actual, echipa locală din Cluj-Napoca își continuă expansiunea pe servicii de tip Cloud, numără peste 100 de specialiști SAP, cele mai mari echipe fiind cele din domeniul consultanței de implementare din ariile financiar, logistică, industrii și tehnologie.

Pe langă aceste echipe, tot în cadrul centrului din Cluj, își desfășoară activitatea și specialiști în domeniile managementului datelor, managementului proiectelor, programării și dezvoltării aplicațiilor SAP.

„În calitate de Managing Director a SAP România, sunt mândră că fac parte din familia SAP și sunt recunoscătoare orașului gazdă care ne-a primit, ne-a îmbrățișat și ne-a ajutat cu oameni talentați și devotați care s-au alăturat echipei noastre. Apreciez foarte mult nivelul de profesionalism și implicarea celor peste 100 de angajați care au dezvoltat și crescut filiala din Cluj - astfel continuăm să fim un angajator de top care să atragă cât mai multe talente și să contribuie la dezvoltarea și bunăstarea comunității locale și nu numai.”, afirmă Diana David, Managing Director a reprezentanței SAP din România.  

În prezent, organizatia de servicii din cadrul SAP România face parte din departamentul Customer Success Services. În România își desfășoară activitatea și alte echipe, SAP însumând un total de peste 700 angajați, la București, Cluj-Napoca și Timișoara.

2022 – anul celebrărilor la SAP

Anul 2022 are o semnificație aparte, atât la nivel local, unde SAP România marchează existența a 20 ani de activitate, dintre care 10 ani în birourile din Cluj-Napoca și Timișoara, cât și la nivel global, unde compania germană SAP aniversează 50 de ani de activitate. Înființat în 1 aprilie 1972 la Walldorf, Germania, SAP s-a extins rapid în mai multe țări din Europa și din lume, astăzi numărând peste 100.000 de angajați, în peste 150 de locații și deservind aproximativ 440.000 de clienți.

Compania germană, listată la bursele din Frankfurt și New York, este considerată lider de piață în industria producătoare de software, oferind o gamă variată de servicii integrate. Deviza după care se ghidează SAP este: “Să ajute lumea să funcționeze mai bine și să îmbunătățească viețile oamenilor."

Secretul succesului SAP îl constituie oamenii, dedicați, inovatori, adevărați lideri și totodată ființe extraordinare, care provin din țări diferite, având culturi și experiențe diferite, dar care își unifică abilitățile în beneficiul companiei și al clienților. 

Despre SAP

Strategia SAP este de a ajuta fiecare afacere să funcționeze ca o întreprindere inteligentă. În calitate de lider de piață în domeniul aplicațiilor software pentru întreprinderi, ajutăm companiile de toate dimensiunile și din toate sectoarele să funcționeze la maximum: Clienții SAP generează 87% din totalul comerțului global. Tehnologiile noastre de învățare automată, Internet of Things (IoT) și de analiză avansată ajută la transformarea afacerilor clienților în întreprinderi inteligente. SAP ajută să ofere oamenilor și organizațiilor o cunoaștere profundă a afacerii și încurajează colaborarea care îi ajută să rămână în fața concurenței. Simplificăm tehnologia pentru companii, astfel încât acestea să poată consuma software-ul nostru așa cum doresc - fără întreruperi. Suita noastră de aplicații și servicii end-to-end permite clienților din mediul de afaceri și public din 25 de sectoare de activitate la nivel global să funcționeze în mod profitabil, să se adapteze continuu și să facă diferența. Cu o rețea globală de clienți, parteneri, angajați și lideri de opinie, SAP ajută lumea să funcționeze mai bine și să îmbunătățească viața oamenilor. Pentru mai multe informații, vizitați www.sap.com.

Comenteaza