30 de noi branduri au venit în România în ultimii doi ani, unele la Cluj

30 de noi branduri au venit în România în ultimii doi ani, unele la Cluj

România a atras peste 30 de noi branduri de magazine şi restaurante în ultimii doi ani şi interesul din partea retailerilor pentru România se menţine ridicat, fiind atraşi de apetitul românilor pentru shopping şi de creşterile vânzărilor anuale de peste 10%.

„Anul 2019 se conturează că fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. Pe de o parte, branduri emblematice au decis să intre pe piaţa din România, un exemplu reprezentativ fiind Victoria’s Secret în Băneasa Shopping City din Bucureşti, iar pe de altă parte, retaileri foarte apreciaţi s-au extins în afara Capitalei şi aici menţionam Peek & Cloppenburg, care a inaugurat în VIVO! Cluj-Napoca, pe o suprafaţa de 3.600 mp, cel mai mare magazin de fashion din Transilvania.  De asemenea Peek&Cloppenburg a deschis şi al doilea magazin în Timişoara, în proiectul Iulius Town“, a spus Carmen Ravon, Head of Advisory & Transaction, Retail, CBRE România, compania de consultanţă fiind parte a procesului de deschidere, pentru ZF.ro. 

În ceea ce priveşte zona de food, 2019 a marcat deschiderea în România a primului restaurant Burger King de către Amrest, deţinătorul francizei Burger King. Compania a anunţat planuri ambiţioase şi pentru 2020. Potrivit datelor din piaţă, următorul Burger King va fi deschis în AFI Palace Cotroceni, iar cel de-al treilea în Festival Mall din Sibiu. 

Comenteaza