El a menţionat că va cere ministrului respectarea promisiunii ca porţiunea de autostradă Gilău - Nădăşel să se finalizeze în acest an. Giurgiu nu a putut preciza cât din această sumă alocată reprezintă plata datoriilor restante către constructorul autostrăzii şi cât reprezintă finanţarea lucrărilor pentru acest an. Constructorul american Bechtel şi-a concediat aproape toţi cei 900 de angajaţi în urmă cu patru luni, motivând că beneficiarul lucrărilor, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, este restant cu sume mari la plata lucrărilor deja executate. Sindicaliştii au atacat în instanţă decizia de disponibilizare. Singura secţiune dată în exploatare, Câmpia Turzii - Gilău (51,5 km), a fost finanţată integral cu sume de la bugetul de stat şi a costat 236 de milioane de euro. Costul mediu/km pentru A3 este de 11 milioane de euro. Proiectul autostrăzii a început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro acordat Bechtel, dar suma s-a majorat între timp.