AJOFM: Târgul de la Nokia, doar o acţiune de imagine

AJOFM: Târgul de la Nokia, doar o acţiune de imagine
Târgul de locuri de muncă pentru viitorii şomeri de la Nokia este doar o acţiune de imagine al uneia dintre cel două agenţii care au asigurat angajaţii temporari pentru fabrică, acuză Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj.

"Această acţiune de imagine ar trebui să se orienteze în acest moment cu precădere spre persoanele a căror contracte individuale de muncă încetează de la agenţia Lugera ca urmare a finalizării contractului cu Nokia, aceste persoane fiind trimise în acest moment în ograda AJOFM Cluj pentru a beneficia de indemnizaţie de şomaj", spune purtătorul de cuvânt al instituţiei, Ana Maria Chiciudean.

Angajaţii care vor fi disponibilizaţi de la Nokia sunt ajutaţi să îşi găsească un loc de muncă. Şefii companiei finlandeze, împreună cu o firmă de recrutare, organizează în aceste zile un târg de locuri de muncă pentru viitorii şomeri. Câteva zeci de firme, din mai multe domenii de activitate, şi-au anunţat prezenţa la târg, oferind peste 500 de locuri de muncă. Târgul se adresează tutoror angajaţilor Nokia.

Compania finlandeză a invitat în jur de 40 de companii să îşi prezinte oferta, dar 10 dintre ele nu au răspuns invitaţiei. "Sunt firme care cuprind o gamă variată de activităţi, de la automotive, deci piese pentru industria auto, până la Silcotub, care activează în metalurgie, producţie de ţevi. Se caută de la ingineri până la muncitori necalificaţi, caută din toate sferele de pregătire", susţine liderul sindicatului de la Nokia România, Valentin Ilcaş. Târgul va dura până în 17 noiembrie, când sunt aşteptate şi primele rezultate ale evenimentului.

 

 

Comenteaza