Al treilea cel mai mare lanț de fast food din lume începe angajările în România / Orașele unde va deschide și salariile
- Scris de Ziua de Cluj
- azi, 14:25
- Economie
- Ascultă știrea

Concurentul McDonald’s și KFC a dat startul angajărilor la noi în țară și va deschide în curând primele restaurante din România.
Gigantul american Wendy's, al treilea cel mai mare lanț de fast-food din lume, după McDonald's și Burger King, a început operațiunile de intrare pe piața din România, potrivit profit.ro.
Ce salari oferă în România concurentul McDonald's și KFC
Compania a început deja procesul de angajare pentru a deschide primele restaurante din România. Este vorba de București (centrul comercial Mega Mall) și Iași, conform anuțului de angajare. Tot aici, firma a publicat salariile pe care le oferă pentru un șef de tură. Între 3.700 și 4.200 de lei net/lună.
Investiția Wendy's în România pentru următorii zece ani se ridică la cel puțin 200 de milioane de dolari, a anunțat Radu Bolohan, CFO-ul JKC Capital, vehiculul care gestionează afacerea.
Anul acesta, Wendy's ar urma să deschidă cinci restaurante în România, iar investiția pentru fiecare în parte ar fi de două milioane de dolari.
Chiar dacă primele restaurante Wendy's vor fi inaugurate în București, lanțul vrea să dezvolte în timp o rețea națională.
În acest moment nu există informații dacă această rețea națională include și o posibilă deschidere în viitor al unui restaurant Wendy's la Cluj-Napoca, însă orașul este foarte bine dezvoltat economic, ceea ce ar putea atrage reprezentanții companiei.
„În România, JKC Restaurants (divizia de restaurante a JKC, n.r.) va intra ca o franciză și un operator de restaurante Wendy's. Motivul pentru care am decis să intrăm pe piață este că avem o imagine foarte bună asupra acestei țări. Economia României este una vibrantă și în creștere, două aspecte care, conform statisticilor și previziunilor, credem că vor continua mult timp în viitor. Consumatorul român este unul sofisticat și avem încredere că va aprecia produsele noastre”, explică Bolohan.