Clujenii care au plătit pentru o vacanţă all inclusive într-un hotel de 4* din insula Rodos au fost cazaţi într-o încăpere situată la subsol, locul de joacă pentru copii era amplasat lângă un depozit de gunoaie, iar turiştii au fost “omeniţi” cu paste fără sos, fructe şi legume necoapte.
O familie din Cluj a plătit 1.500 de euro pentru un sejur de şapte zile în Rodos, la mijlocul lunii iunie. “In oferta din catalogul agenţiei, hotelul Kolymbia Bay Art era de 4*, dar când am ajuns acolo, acestea nu erau afişate. în schimb, produsele şi gelurile de duş de acolo aveau inscripţionate 3*. Diferenţa până la 4* este cel puţin 100 de euro”, susţine aceasta.
Ea s-a arătat nemulţumită şi că spaţiul de joacă pentru copii era amplasat lângă gheena de gunoi a hotelului. “Nu era ceea ce mi-au promis. Am achiziţionat servicii «pentru pretenţioşi», iar ei mi-au dat ultima cameră a unui subsol. Geamul încăperii era sub nivelul şoselei, deşi am plătit tariful pentru servicii «special all inclusive». Chiar pe site-ul hotelului scriau că oferă tot felul de specialităţi, iar la masă erau paste fierte cu un sos care uneori lipsea, fructe necoapte şi legume nefierte”, a declarat turista.
Mai multe persoane s-au plâns pe forumurile de pe internet de serviciile oferite de Christian Tour. “Kolymbia, catalogat cu 4* de operatorii greci, probabil pentru că are piscină, aer condiţionat (din păcate, de tip vechi şi zgomotos), föhn, seif, dar fără cifru, cu o cheie ataşată celei de la cameră, este, de fapt, un hotel de 3*+. Spun asta pentru că am stat la 4* în insula Creta şi la Paralia Katerini în alţi ani şi pot face comparaţia (ce-i drept, atunci grecii erau pe val, şi nu în criză ca şi noi, de altfel)”, se exprimă un alt turist.
Ovidiu C. a scris pe site-ul Lazy.ro cum a decurs excursia pe care şi-a achitat-o în această ţară prin intermediul Christian Tour. “Am cumpărat un pachet pentru Grecia, la hotelul Mare Blu Beach, individual. Condiţiile din acest hotel sunt greu de explicat în cuvinte. Astfel, în camera unde stăteam, nu funcţiona aerul condiţionat, motiv pentru care, după lungi parlamentări, am fost mutat într-o altă încăpere, după trei zile. Baia acestei camere nu avea aerisire, uşile aveau balamalele ruginite, mirosea a mucegai, iar prosoapele şi aşternuturile au fost schimbate abia după trei zile”, povesteşte acesta.
Turistul s-a plâns de mâncarea oferită, despre care spune că “era sub orice critică”. “In seara zilei de 18 iunie, a plouat în zona Halkidiki, iar la hotelul Mare Blu Beach, în camera unde stăteam noi, precum şi în alte camere, a intrat apa, fiind efectiv inundaţi. Nimeni din partea hotelului nu ne-a ajutat să scoatem apa afară din cameră”, a mai povestit acesta.
Reprezentanţii Christian Tour Cluj au confirmat primirea reclamaţiei referitoare la sejurul familiei clujene în Grecia. “Ştiu despre ce este vorba, trebuie să vorbim la hotel. Am încheiat un contract cu hotelul şi va trebui să vedem pentru ce servicii am semnat şi ce li s-a oferit turiştilor”, a declarat Ioana Ignat, reprezentant al Christian Tour Cluj. Ea a adăugat că reclamaţia sosită pe adresa agenţiei va primi un răspuns în 30 de zile.
Control la Christian Tour
“Am primit o reclamaţie, iar joi s-a deplasat o echipă pentru a verifica această sesizare. Din fotografiile primite şi din reclamaţie se confirmă cele expuse. Agenţia riscă o amendă cu o valoare până la 20.000 de lei”, ne-a declarat Mircea Radu, directorul coodonator al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.