Angajări de operatori la Metro Media Transilvania

Angajări de operatori la Metro Media Transilvania
Compania clujeană dispune la ora actuală de una dintre cele mai avansate tehnici de prelucrare a datelor sociologice şi va recurge la angajarea a câteva zeci de persoane în viitorul apropiat.
Metro Media Transilvania (MMT), unul dintre cei mai importanţi realizatori de sondaje de opinie din Cluj-Napoca, a anunţat vineri lansarea unui nou sistem de realizare a studiilor sociologice şi de piaţă. Compania a reuşit pe baza unei finanţări în valoare de 257.000 de lei, accesată de la Banca Mondială prin intermediul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informa-ţionale, să implementeze un nou program informatic de procesare a datelor menit să eficientizeze activitatea.

“Am achiziţionat 30 de palmtopuri, mai multe servere şi un software dedicat cercetării sociologice, pe care ne propunem să îl şi vindem mai departe. Tot acest proiect ne reduce timpul de realizare a sondajelor sociologice de la o medie de 10 zile la două, iar costurile de operare scad, în medie, cu 80%”, a declarat Septimiu Suciu, director general al MMT. Potrivit reprezentanţilor companiei, această investiţie duce la angajarea a 30 de oameni în viitorul apropiat.

Comenteaza