Angajări masive la Napolact. "Cererea de produse e mare, dar și costurile de gestionare"

Angajări masive la Napolact. "Cererea de produse e mare, dar și costurile de gestionare"

Producătorul de lactate FrieslandCampina România (FCR), deținătorul brandului Napolact, angajează operatori de producție și depozit, mecanici și electricieni pentru fabricile sale din Cluj și Mureș și nu intenționează să își trimită angajații în șomaj tehnic.

Compania a anunțat că lucrează la capacitate maximă de la începutul pandemiei și depune eforturi continue pentru a se asigura că produsele Napolact ajung pe mesele românilor la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță, mai ales în contextul dificil al pandemiei de coronavirus.

“Cererea de produse este într-o creștere accentuată și ne așteptăm ca această situație să continue. Colegii noștri din fabricile de la Cluj și Mureș, cei din depozite muncesc într-un ritm susținut pentru a se asigura că produsele noastre ajung în magazine și pe masa tuturor românilor. Căutăm în aceste zile să extindem echipele din ambele fabrici pentru a răspunde nevoilor din piață, deși costurile de gestionare a măsurilor impuse de criză sunt foarte mari”, spune Ferenc Szecsko, managing director al FCR.

În ultimele săptămâni, compania a venit în ajutorul persoanelor care au în aceste zile cea mai mare nevoie de sprijin. FCR a donat șase tone de produse Napolact către Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Cluj-Napoca și Centrul pentru Vârstnici din Târgu-Mureș.

În București, Napolact a livrat produse lactate către unitățile medicale care reprezintă linia întâi în combaterea Covid-19: Spitalul Victor Babeș, Spitalul Balș, Spitalul Cantacuzino, Spitalul Bagdasar și Spitalul Colțea. FCR face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina.

Comenteaza