Aplicația de online banking a Băncii Transilvania a crescut în pandemie

Aplicația de online banking a Băncii Transilvania a crescut în pandemie

Aplicaţia Visual Help a Băncii Transilvania (BT) Cluj a urcat într-o lună cât într-un an, cu 80.000 de accesări în august.

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

500.000 de sesiuni online au fost realizate în primele opt luni acest an pentru gestionarea banilor, dintre care 50% au avut loc în perioada iunie - august. Numărul accesărilor a crescut de șapte ori în ianuarie – august faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Aplicaţia, dezvoltată de FinTech-ul internaţional CallVU, a fost unul dintre canalele online prin care BT, prin integrări digitale rapide, a ajutat clienţii să aplice pentru facilităţi care îi ajută să gestioneze provocările acestei perioade, cum ar fi amânarea plăţii ratelor la credite, deschiderea unui cont de  persoană fizică autorizată pentru a primi indeminizaţia de șomaj sau obţinerea extrasului de cont.

4.300 de persoane fizice și juridice au solicitat amânarea ratelor la credite în perioada martie-iunie 2020 prin BT Visual Help. Au fost deschise peste 1.100 de conturi de PFA în perioada aprilie-mai 2020.18.000 de extrase de cont au fost solicitate de la finalul lunii iunie, când a fost lansată opţiunea, şi până la finalul lui august.

Numărul sesiunilor făcute de persoanele fizice şi companii prin BT Visual Help a crescut semnificativ începând din martie, ajungând în iunie – august până la 4.500 de sesiuni/zi.

Cele mai accesate opţiuni BT Visual Help începând cu martie au fost următoarele: istoric tranzacţii, verificarea sumelor blocate pe card, modificarea limitelor tranzacţiilor cu cardul, solicitarea extrasului de cont şi consultarea detaliilor despre diferite obligaţii de plată către bancă.

CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care BT colaborează pentru a oferi noi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service. 

De la lansare, BT şi CallVU au dezvoltat aplicaţia, prin extinderea ariei de informaţii şi acţiuni pentru clienţi. Folosirea ei a fost accelerată de contextul pandemiei. cele două pregătesc noi lansări până la finalul anului: posibilitatea contestării tranzacţiilor prin card, actualizarea datelor personale, acces la informaţii despre credite şi popriri.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza