Aplicația din Cluj care te programează la salon vrea să dea lovitura în străinătate. CEO: Suntem în cărți pentru Budapesta și Istanbul

Aplicația din Cluj care te programează la salon vrea să dea lovitura în străinătate. CEO: Suntem în cărți pentru Budapesta și Istanbul
| Foto: Cottonbro / Pexels

Stailer, un start-up din Cluj care a dezvoltat o aplicație prin care utilizatorii se pot programa la salon, dorește să deschidă birouri în Ungaria și Turcia. Compania este evaluată la 15 mil. euro, dar CEO-ul dorește să o ducă la o valoare de 30 de mil. euro prin câștiguri lunare de 100.000 de euro.

Start-up-ul Stailer din Cluj-Napoca, care a dezvoltat o platformă online ce ajută saloanele de înfrumuseţare să îşi digitalizeze programările şi să atragă noi clienţi, şi-a propus ca până la finalul acestui an să obţină o nouă finanţare, de tip seed, în valoare de circa 4-6 milioane euro. CEO-ul Stailer, Andrei Ursach,i susține că aplicația are 140 de saloane în Cluj-Napoca și peste 300 în capitală.

De la lansarea proiectului în noiembrie 2020 şi până în prezent, Stailer a reuşit să atragă în total investiţii de 2 mil. euro, cea mai recentă finanţare obţinută fiind de un milion euro la o evaluare de 15 mil. euro. În momentul de faţă, platforma Stailer este folosită de circa 1.250 de saloane de înfrumuseţare din România şi de peste 45.000 de consu­matori, iar următorul pas în dezvoltarea businessului este intrarea pe pieţele din Ungaria (Budapesta) şi Turcia (Istanbul).

Garcea și Mircea Bravo promovează Stailer

Aplicația lansată la Cluj s-a făcut cunoscută și prin videoclipuri de promovare pe rețelele de socializare, cu persoane publice cunoscute din zonă, precum Mircea Bravo, Adrian Cucu de la Epic Show, dar și alți creatori locali de conținut, iar recent Garcea (Mugur Mihăescu) a apărut într-un spot de promovare.

„Suntem evaluaţi la 15 mil. euro acum şi ţintim o evaluare de 25-30 mil. euro la runda următoare. Practic, 100.000 de euro venituri lunare ne-ar permite o evaluare de 30 de milioane de euro. Acesta este planul nostru. Cine are ochi să privească şi îşi dă seama ce face Stailer în piaţă şi unde duce acest model de business îşi dă seama cât de mare este potenţialul şi cât de mult putem scala într-un timp foarte scurt. În momentul de faţă, practic este vorba doar de bani. Am dovedit, am livrat, iar banii care vin acum din finanţare se duc mult pe tehnologie şi în marketing. Am validat modelul în piaţa din România, putem să o facem şi în străinătate şi să acaparăm şi pieţele din Budapesta şi Istanbul într-un timp foarte scurt. Avem cărţi foarte bune în mână în momentul de faţă”, a declarat Andrei Ursachi, CEO şi cofondator al Stailer, pentru ZF.

Extinderea în Budapesta și Istanbul

Echipa Stailer a început deja să pună bazele propriilor birouri în Budapesta şi Istanbul pentru a pregăti deja lansarea platformei pe cele două pieţe externe atunci când va obţine următoarea finanţare.

„În momentul de faţă suntem prezenţi cu birouri şi echipă de vânzări în Budapesta, facem onboarding de saloane, pregătim lansarea aplicaţiei pentru consumatori şi totodată suntem prezenţi şi în Istanbul - lucrăm la partea de infrastructură, am pregătit un sediu acolo, creăm firma şi începem să angajăm oamenii. Ne dorim ca odată cu ridicarea rundei de finanţare de tip seed să lansăm partea de consumer în ambele ţări, adică atât în Istanbul cât şi în Budapesta, iar până atunci se va lucra la partea de infrastructură, onboarding de saloane şi tot ce ţine de acest proces care permite lansarea aplicaţiei de consumer”, a precizat Ursachi, adăugând că piaţa din Istanbul este extrem de mare, în condiţiile în care are circa 15-16 milioane de locuitori, aproape cât întreaga populaţie a României.

Recenta rundă de investiţii de tip bridge de un milion de euro a fost obţinută de Stailer de la un grup de angel investors. Runda de finanţare a fost condusă de Cosmin Ţîrvuloiu, antreprenor şi investitor în proiecte tech, căruia i s-au alăturat şi investitorii care au mai participat la rundele anterioare de investiţii, mai exact Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor şi specialist în creşterea afacerilor), Eugen Şotropa (fondator e-advertising) şi Cătălin Briciu (cofondator Linnify Ventures), precum şi alţi investitori străini.

„Am vrut să amânăm intrarea fondurilor de investiţii pentru a negocia mai bine cu ei pentru a avea o evaluare mai mare. Ei vor foarte multă certitudine, siguranţă şi cu cât le dai mai multă siguranţă cu atât poţi obţine o evaluare mai bună dacă proiectul pare sustenabil, adică se susţine singur, eşti pe break-even (pe zero - n. red), esti într-un punct foarte bun de a lua o investiţie, iar angels investors sunt mult mai flexibili, mai puţină birocraţie, mai multă putere către fondatori. Până la urmă misiunea noastră este să evoluăm într-o reţea socială şi o să se vadă tot mai mult aspectul acesta. Trebuie un ochi antrenat ca să vadă exact ce face Stailer, unele din fondurile de investiţii vor vedea, altele nu, dar în principiu ne adresăm fondurilor din afara ţării la runda următoare”, a menţionat Andrei Ursachi.

Afacerea Stailer a crescut foarte mult în ultimul an, numărul de programări realizate prin intermediul platformei este acum de 50 ori mai mare faţă de luna martie a anului trecut, iar numărul de saloane a crescut de şapte ori în acelaşi interval de timp. Totodată, de luna aceasta, start-up-ul a început să şi monetizeze, saloanele sau profesioniştii plătind 1 euro pentru fiecare client care se programează prin intermediul Stailer.

Comenteaza