Asociația internațională a marketingului își deschide un hub regional la Cluj

Asociația internațională a marketingului își deschide un hub regional la Cluj

Comunitatea de afaceri din Cluj va avea de luna acesta o asociație adresată  companiilor și specialiștilor de marketing și comunicare (MarComm), agenții de publicitate și mass-mediei, dar și studenților care urmează cursurile facultăților de profil.

“Cluj-Napoca este un oraș exemplu din punct de vedere al dezvoltării, un leagăn al civilizației și educației în Transilvania. Industriile creative joacă un rol important în economia orașului și a zonei metropolitane Cluj. IAA România își propune să le ofere profesioniștilor din industria de MarComm susținere în educație, mentorat, conexiuni internaționale într-un climat de profesionalism și performanță. Salutăm colegii de breaslă din zona Clujului și suntem convinși că împreună doar putem dezvolta industria”, a declarat Valer Hancaș, președintele International Advertising Association (IAA) România.

IAAR care se extinde la Cluj și pregătește proiecte pentru pasionații de marketing din Transilvania este cea mai vastă și reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing și comunicare din țară.

Asociația reprezintă 110 companii și a fost înființată în 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei de marketing și publicitate din România. Ea urmărește să ridice nivelul profesional și etic al profesioniștilor și să transforme România într-un hub global creativ. IAAR are în compoziţie clienți ai industriei de publicitate, instituții media, genţii de publicitate.

Asociația are și o filială de tineret, IAA Young Professionals, ce activează în București și Cluj cu proiecte de interes pentru studenți, masteranzi și cei aflați la început de carieră. Proiectele pe care IAAR le desfășoară de 25 de ani vizează trei direcții de bază: educație, promovarea valorilor, reprezentarea membrilor în relația cu autoritățile centrale și locale.

IAAR este afiliată la International Advertising Association, cu sediul la New York, și reunește comunitățile de marketeri din 31 de țări din America, Europa, Africa, Asia și Australia. Numărul membrilor depășește 5.000. În România, asociația desfășoară proiecte pe mai multe axe: educație, recunoașterea și promovarea valorilor, reprezentarea intereselor membrilor în relația cu autoritățile.

“Ne bucurăm că extinderea IAA România începe la Cluj. Nevoia de specialiști este din ce în ce mai mare și avem datoria să educăm piața. Proiectele pe care ne dorim să le dezvoltăm aici, cu ajutorul marketerilor clujeni, se vor adresa deopotrivă agențiilor de publicitate, clienților (companii multinaționale și IMM-uri) dar și actorilor media. Sperăm ca la noul nostru hub regional să adere cât mai mulți colegi din oraș și din zonă”, a declarat Anca Rarău, brand consultant și ambasador IAA la Cluj.

IAA desfășoară proiecte și pentru specialiștii cu vârsta de până în 35 de ani cu ajutorul organizației IAA Young Professionals (IAA YP). Cea din urmă funcționează la Cluj din 2009 și derulează proiecte educative precum conferințe, seri tematice și concursuri de briefuri pentru studenți.

“Pentru noi, membrii IAA-YP, IAAR este nivelul următor de implicare în dezvoltarea profesiei. Dacă IAA-YP li se adresează cu precădere studenților și specialiștilor aflați la nivel de entry level, proiectele IAA le vor aduce un plus de valoare profesioniștilor care intră în etapa de seniorat. Un IAA nou extins la Cluj și un YP care deja funcționează aici vor crea împreună un pol de forță la nivel local și regional”, a declarat Andrei Țigănaș, antreprenor, fost al președinte IAA-YP Cluj.

Noul hub regional din Cluj le este deschis tuturor specialiștilor în marketing, oamenilor de agenții și actorilor media care vor să contribuie la dezvoltarea industriei.

Comenteaza