Banca Transilvania a dat 6.000 de credite în 15 ore

Banca Transilvania a dat 6.000 de credite în 15 ore

Aproape 400 de persoane au aplicat în fiecare oră la creditele cu discount ale Băncii Transilvania (BT) Cluj în cadrul unui program de shopping bancar online.

6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei care a avut loc luni, pe parcursul a 15 ore. Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale şi împrumuturile imobiliare - ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii.

Cifrele confirmă tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale şi a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi, conform conducerii BT.

În etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi noutăţi despre campanie, iar trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în glamping, în România.

Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de BT şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii. Summer Vibes a fost a doua campanie de acest gen anunţată de BT de la începutul pandemiei pentru a susţine clienţii.

Comenteaza