Banca Transilvania afișează timpul de așteptare la call center. Are 20.000 de apeluri pe zi

Banca Transilvania afișează timpul de așteptare la call center. Are 20.000 de apeluri pe zi

Persoanele care doresc să ia telefonic legătura cu Banca Transilvania (BT) Cluj pot afla în prealabil de pe site-ul acesteia, în timp real, timpul mediu de aşteptare.

“Echipa de la call center este linia întâi în relaţia cu clienţii care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social şi economic.

Această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice pe zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare. Perioada de aşteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noştri a crescut de aproximativ trei ori.

Convorbirile cu clienţii durează mai mult deoarece clienţii  au nevoie de mai multe detalii şi suport. Echipa este pe baricade non-stop. Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clienţii BT când iau legătura cu echipa call center.

Aceasta oferă asistenţă şi prin alte două canale: email şi video chat. Alternativele pentru informare de la distanţă sunt site-ul bancii; platforma Întreb BT (întrebări şi răspunsuri despre produse şi servicii); pagina BT Help (soluţiile de self-banking: chatboţi, aplicaţii, bancomate multifuncţionale)”, conform reprezentanților băncii.

BT a anunţat în martie că statusul de amânare a ratelor este prezentat pe site, aşa încât clienţii pot afla numărul de solicitari, de soluţionări, dar şi numărul de răspunsuri pozitive şi negative. Din cele 29.000 de solicitări la zi au fost soluţionate până acum 25.000, pentru 95,5% răspunsul BT fiind pozitiv.

Comenteaza