Banca Transilvania anunță conceptul de Agenții Dialog, pentru a facilita comunicarea directă cu clienții

Banca Transilvania anunță conceptul de Agenții Dialog, pentru a facilita comunicarea directă cu clienții

Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultantei clientilor, aflate in 19 localitati din tara. Sedii premium, acestea ofera clientilor un nou tip de experienta, prin consultanta, educatie financiara si optiuni de self-banking.

Agenţiile BT Dialog sunt, în primul rând, un loc de întâlnire. Acolo avem echipe pregătite să ofere informaţii şi recomandări financiare cu privire la toate serviciile, produsele şi soluţiile de banking online pe care le avem. Astfel capitalizăm unul dintre punctele noastre forte, relaţiile foarte bune cu clienţii", declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Agenţiile BT Dialog:

  • Se găsesc în următoarele oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Braşov, Sibiu, Oradea, Suceava, Craiova, Piteşti, Târgu-Mureş, Ploieşti, Galaţi, Baia Mare, Bacău, Alba Iulia, Arad şi Fălticeni.
  • Programul acestora este de luni până vineri, în intervalul 9:00 - 17:00, cu pauză între ora 13:00 şi 13:30. Clienţii care doresc, pot programa online vizita la bancă.
  • Sunt cashless, fără casierii, în cadrul cărora pot fi realizate doar anumite operaţiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus şi la bancomat, subliniază sursa citată.

NPS-ul (Net Promoter Score) Agenţiilor BT Dialog este mai mare decât media băncii în primul semestru al anului, şi anume de peste 83%.

Banca Transilvania are peste 500 de sedii în 180 de localități. Acestea pot fi evaluate online, prin rating și review pe site-ul BT/Retea unităti. 82% dintre clienții BT folosesc cel putin o aplicatie pentru banking la distanță.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza