Banca Transilvania are clienți de private banking de 2 miliarde euro

Banca Transilvania are clienți de private banking de 2 miliarde euro
Casa de pe strada Emil Racoviță a fost transformată din vilă în agenție bancară

Banca Transilvania (BT) a anunțat că a ajuns la 10.000 de clienți private banking, resursele acestora, administrate de societatea bancară clujeană, fiind de 2 miliarde de euro.

Investițiile băncii în tehnologie au efecte pozitive asupra clienților private banking: BT a achiziționat o soluție prin care se pot vizualiza deținerile avute la grupul BT într-o singură fişă de portofoliu. În 2020 soluția va fi dezvoltată treptat pentru a deveni un instrument cât mai complet de gestionare a investițiilor.

“Ne bucurăm să avem un număr atât de mare de clienți care au încredere în ceea ce oferim prin Divizia Private Banking. Facem parte din 2008 din planurile lor şi îi vedem crescând. Cifrele vorbesc nu doar despre profitabilitate, ci şi despre relații pe termen lung şi despre clienți mulțumiți, care, la rândul lor, au recomandat banca noastră altora”, a declarat Anca Crăciun, director private banking la BT.

În Bucureşti şi în Cluj-Napoca sunt cei mai mulți clienți private banking ai BT, localități în care banca are două sedii dedicate. Aceste servicii sunt disponibile şi în alte zone ale țării, cum ar fi Constanța, Braşov, Timişoara şi Oradea.

Clienții respectivi au bancheri personali, produse personalizate, cotații preferențiale, Exclusive Phone Banking. BT măsoară periodic gradul de satisfacție a clienților private banking, în prezent fiind în desfăşurare o astfel de analiză. 

BT a modificat clădirea Casa Albă, de pe str. Emil Racoviță, din spațiu de cazare în clădire de private banking. La preluare, noul proprietar, BT miza pe clienții cu resurse totale de 600 de milioane de euro. BT a cumpărat cu 900.000 de euro, în 2014, vila de 4 stele Casa Albă, din reţeaua Unita Turism, controlată de omul de afaceri Josef Goschy.

VEZI Casa Albă din Cluj, folosită pentru clienții de cinci stele

Divizia de private banking este dedicată clienţilor de top ai grupului financiar, care beneficiază de servicii personalizate şi de bancheri personali. În această categorie intră clienţii care deţin în conturile BT peste 100.000 de euro sau suma echivalentă în altă valută, pentru o perioadă de cel puţin trei luni consecutive, cei care au carduri premium sau alte produse exclusiviste din oferta băncii sau care dispun de investiţii semnificative în produse ale subsisidarelor grupului financiar.

Situată pe un teren de 2.700 mp, Casa Albă are nouă camere (single, duble, garsonieră şi apartamente), restaurant cu 60 de locuri, bar şi terasă cu 40 de locuri. Banca din Cluj se află pe primul loc ca active în România, competitorii săi principali fiind BCR și BRD.

Comenteaza