Banca Transilvania, asaltată pe internet: 5.000 de întrebări pe zi

Banca Transilvania, asaltată pe internet: 5.000 de întrebări pe zi

Aproape 5.500 de persoane au intrat în fiecare zi pe serviciul Întreb BT al băncii clujene, în 2019, care gestionează 1.000 de întrebări cu răspunsuri despre banking.

Întreb BT a avut un număr record de vizitatori anul trecut, peste 2 milioane, cu o creștere de 55% față de 2018, respectiv 5 milioane de vizite, conform statisticilor Băncii Transilvania. Acesta este cel mai mare program online de educație financiară al BT, conceput ca un canal de suport online, cu informații despre banking, produse şi servicii. De anul trecut, platforma are conținut multimedia, incluzând şi materiale video.

Există trei tendințe remarcate de conducerea BT: tot mai multe persoane accesează Întreb BT de pe telefon (75%); cele mai căutate informații sunt despre diferența card de credit / debit; cum se obține un împrumut; codul SWIFT; IBAN, adrese ale sediilor BT; cei mai mulți vizitatori au între 25 şi 34 de ani (35%).

“Prin Întreb BT, banca are propriul motor de căutare de informații, pe care îl pune la dispoziția publicului, clienți BT sau nu. Prioritatea noastră a fost conținutul, să creştem cât mai repede, ca să fim utili pentru public. Ne bucurăm că efortul se vede acum în rezultate. Vom creşte Întreb BT şi mai mult prin conținut şi inovații tehnice care să facă utilizarea tot mai intuitivă”, a declarat Sergiu Mircea, director coordonator marketing şi comunicare al băncii.

Platforma cuprinde 30 de categorii de informații, cum sunt: cont curent, credite, depozite, carduri, BT24, BT Pay, Apple Pay, creditare responsabilă, operațiuni sau BT Store. Întreb BT a fost lansat acum șase ani ani. BT este cea mai mare bancă din România, fiind secondată de BCR și de BRD.

loading...
Comenteaza