Banca Transilvania își direcționează strategia pe afacerile mici

Banca Transilvania își direcționează strategia pe afacerile mici
O treime din firmele înființate în acest an colaborează cu Banca Transilvania (BT), a anunțat conducerea societății clujene.

În statisticile BT figurează 250.000 de clienți corporativi mari şi medii, întreprinderi mici și mijlocii (IMM) și microîntreprinderi. În cadrul BT sunt procesate tranzacții anual de 100 de miliarde de lei şi schimburi valutare de 30 de miliarde pentru clienții corporativi, medii şi mari. 

15% dintre finanțările acordate companiilor medii şi mari din România au fost analizate şi instrumentate de departamentele BT specializate pe domenii, produs sau structuri de creditare. 3.000 de afaceri mici au fost finanțate în 2017: 20% fiind lansate datorită BT Mic, prin facilitarea intrării în domeniul antreprenoriatului.

BT este specializată în finanțarea business-urilor mici, cu o cifră de afaceri anuală de până la 1 milion de lei, indiferent de forma de organizare: 20% dintre companiile susținute au până la un an de activitate, iar 600 dintre acești antreprenori au până la 30 de ani.

Volumul creditelor acordate prin programul BT Mic se ridică la 165 de milioane de lei. Prin BT Club au fost organizate în acest an 80 de cursuri şi traininguri gratuite în 60 de localități. 10.000 de participanți au învățat despre start-up-uri, fonduri nerambursabile, managementul vânzărilor, inteligența financiară şi comerț electronic. Principalii concurenți ai BT pe piața bancară locală sunt BCR și BRD. 

Comenteaza