Banca Transilvania profită de “cardul lui Messi”

Banca Transilvania profită de “cardul lui Messi”

Banca Transilvania (BT) Cluj a lansat o campanie de shopping bancar online inspirată de performanţele celebrului fotbalist Lionel Messi.

“În 18 februarie, meciul începe la ora 09:00 şi se termină la 23.59, iar două dintre produsele preferate ale clienţior BT vor intra pe teren pentru a fi accesate cu discount: cardul de cumpărături Star Forte şi creditul de nevoi personale în lei”, au anunțat reprezentanții BT.

Printre facilitățile puse la bătaie se numără taxa de emitere zero, puncte bonus pe card și reduceri la magazinele de sport sau la meciul de retragere a lui Adrian Mutu. Acesta va avea loc la Sala Polivalentă Btarena din Cluj-Napoca, în cadrul Sports Festival, dintre echipele României și Lumii, în 13 iunie.

Messi este vedeta unei campanii inițiate de BT și de Mastercard, lansată în ianuarie. 500.000 de carduri de cumpărături Star sunt active în România, înrolate în aplicaţiile BT Pay şi Apple Pay.

În 2019, BT a acordat 100.000 de credite de nevoi personale, pentru planuri dintre cele mai diverse, cum ar fi refinanţare, amenajarea locuinţei, vacanţe sau achiziţionare de automobile. Principalii săi concurenți la nivel național sunt BCR și BRD.   

Comenteaza