Banca Transilvania va afișa în timp real numărul de clienți din call center

Banca Transilvania va afișa în timp real numărul de clienți din call center

Banca Transilvania (BT) Cluj a anunțat că pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu publicul, prin intermediul call center: chat video şi scris. 

Aceasta va veni cu o abordare Open Doors care va însemna prezentarea pe site a unor informații în timp real, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în acel moment. 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc la BT în prima jumătate a anului.

“Clienții iau legătura cu echipa call center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune”, a declarat Gabriela Nistor, director adjunct al BT.

BT, prin colaborarea cu fintech-ul CallVU, a lansat în iunie o opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa call center își pot gestiona cardurile pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.

Echipa call center este formată din 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări, media de vârstă fiind de 28 de ani. Asistența este furnizată în șase limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă. BT este liderul pieței bancare din România în funcție de active, principalii săi concurenți fiind BCR și BRD.

Comenteaza