Branduri noi în mallurile Clujului
- Scris de Kristina Restea
- 01 Apr 2011, 00:18
- Economie
- Ascultă știrea

Reprezentanţii mărcii de modă Tommy Hilfiger au semnat un parteneriat cu Iulius Group şi vor deschide în acest an două magazine, unul în Iulius Mall Cluj şi un altul în ansamblul Palas Iaşi, au anunţat oficialii grupului ieşean.
Magazinul din mallul clujean va fi inaugurat în cursul lunii aprilie, complexul fiind primul dintre mallurile Iulius unde brandul american îşi deschide o unitate. Situat la parter, magazinul se va desfăşura pe 150 mp şi va fi amplasat în vecinătatea unui alt brand, a cărui intrare a fost recent anunţată în Cluj: Massimo Dutti. Fondată în 1985, reţeaua de magazine Tommy Hilfiger îşi comercializează produsele în 1.000 de reprezentanţe din 65 de ţări. Brandul deţine liniile de îmbrăcăminte Sportswear şi Denim pentru bărbaţi, femei şi copii, dar şi accesorii şi parfumuri.
Tot din această lună, Massimo Dutti, brand al reţelei spaniole Inditex, intră în complexul din cartierul Gheorgheni. Astfel, după Iulius Mall Timişoara, Massimo Dutti deschide în mallul din Cluj-Napoca a doua unitate din afara capitalei. Magazinul, situat la parterul complexului, va fi inaugurat în 14 aprilie. Înfiinţat în 1985 şi preluat de Inditex în 1991, Massimo Dutti deţine 550 de magazine în 51 de ţări şi are 4.000 de angajaţi. Grupul Inditex este prezent în Cluj de la inaugurarea Polus din 2007 şi în Iulius Mall din toamnă, când a intrat cu brandurile Zara, Bershka, Pull & Bear şi Stradivarius.
De asemenea, retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) va deschide un magazin în incinta Iulius Cluj. Compania Iulius Group a anunţat anul trecut parteneriatul cu H&M pentru deschiderea a trei magazine: în cadrul ansamblului Palas din centrul Iaşului, în Iulius Timişoara şi Iulius Cluj. Potrivit informaţiilor ZIUA de CLUJ, unitatea de aici va fi amenajată pe două niveluri. "Parteneriatul dintre compania Iulius Group şi retailerul de fashion H&M a fost încheiat. Există date concrete, însă clauzele de confidenţialitate prevăzute în contract nu permit pentru moment alte detalii", au transmis responsabilii de comunicare ai Iulius.
În celălalt mare complex comercial al Clujului, Polus Center, se pregăteşte deschiderea unei unităţi Humanic. Operatorul magazinelor de încălţăminte şi accesorii a anunţat deschiderea pentru 16 aprilie. După Bucureşti, Bacău şi Sibiu, Humanic deschide o unitate şi la Cluj, unde va ocupa 500 mp, potrivit datelor transmise de reprezentanţii EHL Real Estate România, companie care administrează centrul comercial din Floreşti. Brandul cu 3.600 de angajaţi la nivel european comercializează mărci ca Alisha, Tommy Hilfiger, Geox, Funky Shoes, Buffalo, Puma, Unisa, Vigneron, Lacoste.
Modificări pentru noii chiriaşi
Iulius Mall Cluj a fost inaugurat în noiembrie 2007, în urma unei investiţii de 75 de milioane de euro. Suprafaţa desfăşurată a acestuia este de 155.000 mp, ce include şi clădirea de birouri. Acesta are o suprafaţă închiriabilă de 40.000 mp, din care 20.000 mp o reprezintă "ancorele". De anul trecut, s-au produs o serie de modificări pentru a face loc unor noi chiriaşi, dintre care cei mai importanţi fac parte din grupul Inditex. Fântâna din atriumul mic a fost desfiinţată pentru a extinde suprafaţa închiriabilă a mallului. Polus Cluj are o suprafaţă închiriabilă de 60.000 mp, 186 de unităţi, printre care un cinema multiplex şi un hipermarket Carrefour. Complexul este deţinut de grupul austriac Immofinanz şi se află în administrarea EHL Real Estate România.