Campanie Ursus: berea se adresează doar celor majori
- Scris de Cristina Pirvu
- 20 Oct 2010, 13:43
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Ursus a lansat astăzi la Bucureşti campania "Află-ţi echilibrul", în prezenţa vedetei de televiziune Cabral Ibaka şi a lui Gary Whitlie, preşedintele Ursus Breweries.
În cadrul campaniei a fost lansat site-ul desprealcool.ro, unde cei interesaţi se pot informa despre efectele consumului de alcool în exces. Totodată în cadrul conferinţei de lansare a fost prezentat şi un studiu făcut pe 1.868 de persoane în ceea ce priveşte cunoştinţele românilor despre efectele consumului de alcool. Rezultatele studiului arată că 51% dintre persoanele chestionate s-au informat referitor la consumul de alcool, în timp ce 49% nu şi-au manifestat această dorinţă. Totodată în cadrul campaniei va avea loc un training pentru barmanii din mai multe oraşe din ţară, între care şi Clujul, la o dată care nu a fost încă menţionată.
Etichetele sticlelor de bere Ursus Stejar, dar şi ale altor sortimente produse la Ursus Breweries, vor conţine un simbol care arată că băutura se adresează doar persoanelor de peste 18 ani.
Una dintre cele patru fabrici de bere ale Ursus este în Cluj-Napoca.
Etichetele sticlelor de bere Ursus Stejar, dar şi ale altor sortimente produse la Ursus Breweries, vor conţine un simbol care arată că băutura se adresează doar persoanelor de peste 18 ani.
Una dintre cele patru fabrici de bere ale Ursus este în Cluj-Napoca.
DISTRIBUIE
Comenteaza