Campioane la cumpărături şi la tranzacţii cu cardul

Campioane la cumpărături şi la tranzacţii cu cardul
Femeile care apelează la serviciile BCR tranzacționează mai mult cu cardul la bancomat, încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații și sunt amatoare de cumpărături offline și online.

„Profilul clientei relevă dinamism, modernitate și, mai ales, emancipare financiară. Datele noastre creionează portretul unei femei care tranzacționează fără a recurge la numerar, face cumpărături frecvent, dar și economii, e obișnuită cu plata automată a facturilor și optează pentru internet banking”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte retail al BCR.
 
Femeile reprezintă 49,4% din clienții BCR. Veniturile lor lunare (salariu sau pensie) sunt în creștere față de salariul minim net lunar pe economie. Ele încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații. Numărul clientelor care apelează la serviciile de private banking (accesibil celor care au în cont peste 200.000 de euro) a crescut cu 8% în ultimul an. 
 
Unul din trei clienți BCR care utilizează private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii dețin 30% din totalul activelor aflate în administrarea acestui segment. O treime dintre clientele BCR care folosesc private banking apelează la acesta pentru a efectua plasamente în fonduri de investiții. Femeile economisesc mai mult decât bărbații, depășindu-i la numărul depozitelor la termen. 
 
Apetența femeilor pentru îmbunătățirea nivelului de viață a familiei le situează pe primul loc la cumpărături, fiind principalele deținătoare de card de debit. Clientele tranzacționează mai des și mai mult cu cardul la POS decât bărbații și au o apetență ridicată pentru internet banking, unul din trei clienți BCR care utilizează aceste servicii fiind femeie. 56% dintre clientele care folosesc internet banking recurg la autentificarea prin token sau etoken. 
 
Femeile care apelează la serviciile de internet banking intră în cont, în medie, de două ori pe lună și efectuează operațiuni cel puțin o dată pe lună, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil. Femeile de afaceri din portofoliul BCR au companii în domeniile comerțului, producției și serviciilor. Uun sfert din microîntreprinderile din România sunt conduse de femei, majoritatea antreprenoarelor din sector activează în Transilvania.

Comenteaza