Cardurile BT furate sau pierdute vor fi blocate direct de către client
- Scris de Calin Poenaru
- 17 Aug 2017, 12:55
- Economie
- Ascultă știrea

Pe Mobile Banking autentificarea poate fi făcută inclusiv cu amprentă, ceea ce simplifică accesarea aplicației şi creşte securitatea tranzacțiilor. Facturile se plătesc inclusiv prin scanarea codului de bare, serviciul putând fi folosit inclusiv la încărcarea cartelelor telefonice şi la achiziționarea rovinietei. Prin BT24 se pot transfera transfera bani către un număr de telefon sau o adresă de e-mail, respectiv administra online portofoliul de unități de fond.
Serviciul Internet Banking este folosit cel mai des pentru transferul de bani şi pentru plata facturilor, iar BT24 Mobile Banking, pentru verificarea disponibilului din cont, plata facturilor, schimb valutar şi plăți în lei. 900.000 de clienți folosesc Internet Banking, iar 300.000 utilizează în acest scop telefonul mobil.
Avantajele aduse de tehnologie au generat o creştere a numărului celor care folosesc BT24, în comparație cu anul trecut: +30% Internet Banking, respectiv +75% Mobile Banking. În perioada ianuarie – iulie 2017, prin BT24 au fost realizate 11 milioane de tranzacții. Cei care folosesc BT24 au între 25 şi 40 de ani, sunt cu studii cel puțin medii, au timp liber limitat, sunt persoane pasionate de tehnologie, interesate de shopping şi de banking pe internet.
BT este a doua bancă din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: corporate, întreprinderi mici şi mijlocii, retail. BT are 7.000 de angajaţi, 500 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari săi internaţionali Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi IFC – Banca Mondială. Principalii săi concurenţi pe piaţa din România sunt BCR şi BRD.