Carmangeria Moldovan: livrările la domiciliu au compensat prăbușirea pieței restaurantelor

Carmangeria Moldovan: livrările la domiciliu au compensat prăbușirea pieței restaurantelor

Lanțul clujean de carmangerii Moldovan a redirecţionat volumele destinate iniţial sectorului hoteluri, restaurante, catering (HoReCa) spre clienţii persoane fizice, prin serviciul de livrări la domiciliu.

Brandul operat de societatea Cosm-Fan Carmangerie Sânnicoară a ajuns la o reţea de 29 de magazine, 321 de agajaţi şi afaceri de 20 de milioane de euro, iar în contextul pandemiei de coronavirus s-a adaptat la cerinţele pieţei, conform ZF.

“Carnea reprezintă, totuşi, un aliment de bază şi nu anticipăm o evoluţie negativă a pieţei, în cel mai pesimist caz poate fi o scădere de 20%, dar putem să ne gândim şi la o posibilă creştere de până la 15%. A existat o scădere de 100% a vânzărilor în HoReCa şi în zona de catering, în prima parte a lunii martie, care s-a compensat mai apoi cu o creştere.

Deocamdată lucrăm la capacitate obişnuită şi ne descurcăm. Din a doua jumătate a lunii martie ne-am adaptat pieţei şi am început serviciul de livrări la domiciliu, care să ne permită să fim aproape de consumator la fel ca înainte“, a menționat Cosmin Moldovan, director general al societății clujene.

Comenteaza