Cine sunt ambasadorii marilor branduri ale Clujului

Cine sunt ambasadorii marilor branduri ale Clujului

Banca Transilvania (BT) are un parteneriat de imagine cu tenismena Simona Halep, iar producătorul de cosmetice Farmec, cu manechinul Catrinel Menghia.

Personalităţi mondiale din modă, cinematografie sau sport şi-au asociat numele cu cel al unor mărci de top. Asemenea colaborări se găsesc şi pe plan local şi sunt tot mai numeroase, conform ZF. Tenismenul Roger Federer este imaginea mai multor branduri de top din lume, printre care şi Rolex. Actorul George Clooney este ambasadorul cafelei Nespresso şi are parteneriate cu multe alte businessuri.

Cea mai recentă asociere este cea dintre brandul de cosmetice Gerovital, din portofoliul Farmec, şi actriţa-fotomodel Catrinel Menghia. „Susţinem valorile româneşti şi suntem mândri să avem o familie de ambasadori formată din oameni talentaţi şi de succes în domeniile lor de activitate, precum Horia Tecău în sport şi Medeea Marinescu, Catrinel Menghia în actorie şi modelling“, spune Liliana Popa, PR manager al Farmec Cluj.

Aceasta susține că Gerovital este un brand emblematic pentru România, cu o tradiţie de peste jumătate de secol, dedicat în primul rând românilor, iar astfel, decizia de a avea ambasadori de brand români este absolut firească. Nu doar companiile din domenii conexe sportului îşi asociază imaginea cu sportivi, Halep fiind nu doar una dintre cele mai bune jucătoare ale momentului la nivel mondial, ci şi o alegere des întâlnită când vine vorba de brandingul afacerilor locale. BT şi retailerul de bricolaj Dedeman sunt două astfel de exemple.

„Numărul 1 nu se câştigă, se construieşte“, era mesajul transmis de Halep şi Dedeman în 2014, la semnarea parteneriatului. „Deşi venim din domenii total diferite, sunt multe lucruri prin care ne asemănăm; aici mă refer la ambiţie, la pasiunea pe care o punem în tot ceea ce facem, la dorinţa de a ne depăşi de fiecare dată limitele. Niciun vis nu este de neîmplinit dacă te dedici trup şi suflet, iar Simona ne dovedeşte asta prin fiecare meci disputat“, afirma Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman, cea mai mare afacere antreprenorială românească.

Inițial ciobanul Ghiţă, Dorel, Văru’ şi Zânul erau personajele din reclamele brandurilor locale, dar acum afacerile româneşti aleg altfel de ambasadori pentru brandurile lor (actori, cântăreţi sau sportivi), după modelul de afară. Brandul de bijuterii Teilor a ales-o pe cântăreaţa Antonia, după Delia Matache, operatorul de pariuri sportive Superbet, pe fostul fotbalist Ilie Dumitrescu, iar farmaciile Catena, pe cântăreţii Nico și Adrian Enache.

loading...
Comenteaza