Foto Cluj-Napoca, "un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut", scrie Wizz Air în campania de promovare a Transilvaniei

Cluj-Napoca, "un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut", scrie Wizz Air în campania de promovare a Transilvaniei
sursa - https://www.facebook.com/airportcluj.ro
Cluj-Napoca, oraşul inclus în campania WizzAir pentru călătorii în Transilvania: "Un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut&qu
Cluj-Napoca, oraşul inclus în campania WizzAir pentru călătorii în Transilvania: "Un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut&qu
Cluj-Napoca, oraşul inclus în campania WizzAir pentru călătorii în Transilvania: "Un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut&qu
Cluj-Napoca, oraşul inclus în campania WizzAir pentru călătorii în Transilvania: "Un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut&qu
Cluj-Napoca, oraşul inclus în campania WizzAir pentru călătorii în Transilvania: "Un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut&qu

Compania aeriană Wizz Air vrea să atragă turişti din afara României în Transilvania, se arată în postarea Aeroportului Internațional Avram Iancu din Cluj-Napoca. 

"Transilvania înseamnă mult mai mult decât Contele cu dinți ascuțiți", scrie Wizz Air în mesajul de promovare a călătoriilor spre Transilvania de pe pagina oficială de Facebook a Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj

Mai exact, o campanie marca Wizz Air care promovează turismul în Transilvania, a pus oraşul Cluj-Napoca pe lista ofertelor culinare, alături de alte destinaţii din regiune precum Bâlea Lac şi Castelul Bran.

Clujul, e numit în campania Wizz capitala "neoficială" a Transilvaniei, un paradis culinar, cu atât de multe de văzut, de mâncat şi de făcut acolo. Tradiţionalul kurtoş cu scorţişoară e un "must try" pentru călătorii care vor veni la Cluj, mai scriu cei de la Wizz Air. 

"A wonderful town. I've been three times. Romania is a beautiful country." / "Un oraş minunat. Am fost acolo de trei ori. România e o ţară frumoasă.", a mărturisit imediat o italiancă alături de mesajul de promovare a Clujului în campania Wizz.

Comenteaza