Clujenii de la Autodeal estimează că 20% din totalul polițelor RCA vândute anul acesta vor fi achitate în rate

Clujenii de la Autodeal estimează că 20% din totalul polițelor RCA vândute anul acesta vor fi achitate în rate

Pentru 2022, Autodeal, soluția oferită de compania clujeană Riolit Web pentru gestionarea costurilor și obligațiilor auto, estimează o triplare a numărului de polițe încheiate prin aplicație, la peste 5.000.

Aplicația Autodeal pentru gestionarea costurilor și obligațiilor auto din România oferă posibilitatea achiziționării în rate a polițelor RCA. Decizia vine în sprijinul utilizatorilor aplicației, în contextul majorării prețurilor pentru polițele de asigurare de Răspundere Civilă Auto.

„În contextul menținerii actualelor costuri pentru polițele RCA, ne așteptăm ca aproximativ 20% din totalul acestora să fie plătite în rate de utilizatorii Autodeal și, mai mult, estimăm o creștere a numărului de polițe încheiate pe 1 an, pentru care șoferii trebuie să achite o sumă mai mare, dar care pot fi accesate în rate, în detrimentul celor încheiate pe o lună sau 3 luni”, spune Sandu Băbășan, partener Autodeal, într-un comunicat transmis ZIUA de CLUJ.

Reamintim faptul că, recent, Sergiu Băbășan a decis să se retragă din conducerea Blugentop Cluj pentru a se concentra pe dezvoltarea celor opt companii unde deține acțiuni, printre care și Autodeal sau Nooka Space.

Autodeal va facilita achiziția polițelor RCA în 4 rate fără dobândă. Soluția de finanțare este 100% online, fluxul este complet digitalizat și automatizat, iar timpul de răspuns pentru aplicația de finanțare este de până la 10 minute.

Pentru 2022, Autodeal estimează o triplare a numărului de polițe încheiate prin aplicație, la peste 5.000, în contextul în care vizează ca, la final de an, numărul de descărcări ale aplicației să depășească 300.000, față de 120.000, în prezent.

Autodeal a atras 450.000 de euro

La finalul anului trecut, Autodeal a atras o investiție de 450.000 de euro, de la doi investitori, pentru dezvoltarea de noi funcționalități și integrarea de noi parteneri strategici, aplicația fiind, în prezent, evaluată la 3 milioane de euro.

De la momentul lansării aplicației Autodeal și până în prezent, compania dezvoltatoare a operat peste 10 update-uri, majoritatea vizând noi funcționalități, îmbunătățiri în zona experienței de utilizare și corectarea unor bug-uri sau procese interne care au luat în calcul sugestiile utilizatorilor.

Cripto, ITP, leasing, parking și maketplace pe Autodeal

Cât privește dezvoltările de anul acesta și adăugarea de noi servicii în portofoliu, Autodeal își propune creșterea accelerată de noi utilizatori și poziționarea pe piață ca principalul jucător pe acest segment, concomitent cu introducerea serviciilor de rezervări, de asistență rutieră, leasing, parking și, pe termen lung, realizarea unui marketplace, unde vor fi comercializate, pentru început, anvelope și accesorii auto. Autodeal se va dezvolta în continuare punând accentul pe sectorul green cars, rent a car (oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a închiria mașini direct din aplicație) și last mile mobility.

„Suntem în faza finală de testare a implementării soluțiilor de leasing auto și a programărilor în service/stații ITP. De asemenea, estimam că, până la finalul lunii aprilie, vom lansa și posibilitatea achiziționării serviciilor oferite de Autodeal prin intermediul criptomonedelor”, mai spune Sandu Băbășan, partener Autodeal.

Autodeal este o aplicație pentru gestionarea costurilor și obligațiilor auto disponibilă în România. Aceasta digitalizează toate procesele generate de deținerea unui autoturism și permite administrarea cu ușurință și în siguranță, într-un singur loc, a tuturor programărilor și plăților aferente deținerii unui autoturism.

Autodeal permite utilizatorilor setarea de notificări de expirare pentru RCA, ITP, CI și permis de conducere, plata de taxe și amenzi, achiziția de roviniete, achiziția de polițe RCA și asigurări de călătorie.

Aplicația Autodeal a fost lansată la jumătatea anului 2021 și este dezvoltată de Riolit Web, companie clujeană înființată în 2019, a cărei misiune este să integreze toți jucătorii din segmentul auto într-o singură aplicație.  

Comenteaza