Clujenii de la Farmec, selectați printre antreprenorii de succes selectați de Bursa de la București

Clujenii de la Farmec, selectați printre antreprenorii de succes selectați de Bursa de la București

300 de persoane au participat la Forumul Antreprenorilor Made in Romania, organizat de Bursa de Valori București (BVB). Mircea Turdean (Farmec), Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Marius Ștefan (Autonom Rent-a-Car), Cristian Logofătu (Bittnet) și Radu Constantinescu (Qualitance) au împărtășit din experiența lor de business.

„Numărul mare de antreprenori prezenți la această ediție dovedește că BVB este pe drumul cel bun în crearea acestei comunități de antreprenori români, care, la fel cum am văzut și în proiectul Made in Romania, își doresc să-și dezvolte afacerile și sunt dornici să învețe din experiențele altor antreprenori mai experimentați și care au reușit să construiască adevărate povești de succes românești”, a declarat Lucian Anghel, președintele BVB.

Forumul a fost format din trei sesiuni, derulate pe parcursul a cinci ore. BVB și partenerii săi la Forumul Antreprenorilor va organiza și alte evenimente dedicate antreprenorilor, sub egida Made in Romania.

„Orice afacere este alimentată atât de viziunea fondatorilor, cât și de bani. Pentru a pune cele două componente în mișcare în direcția potrivită, este nevoie de strategie, de oameni care să-i îndrume pe antreprenori, să-i ajute în unele zone în care aceștia nu au experiență, juridic, marketing, finanțare.

Prin întreaga serie de evenimente sub egida Made in Romania ne dorim să creăm un «supermarket» unde antreprenorii pot găsi tot ceea ce au nevoie pentru compania lor, consultanți, investitori, antreprenori asemenea lor, cu care să poată dezbate și chiar să pună bazele unor parteneriate de afaceri”, a afirmat Adrian Tănase, director general al BVB.

În ultimii ani, BVB s-a concentrat pe dezvoltarea mediului de afaceri local, bazându-se pe o colaborare cu antreprenorii, investitorii instituționali și individuali, precum și cu ceilalți actori ai pieței de capital. Proiectul Made in Romania a fost lansat de BVB în 2017 pentru a identifica și promova companiile de top din România.

Scopul proiectului este identificarea viitoarelor motoare ale economiei românești și sprijinirea acestora timp de un an pentru a le ajuta să-și aducă afacerile la nivelul următor, îmbunătățind transparența, vizibilitatea, reputația și obținerea accesului la capitalul necesar dezvoltării și creșterii ulterioare. Participarea la acest proiect este gratuită și voluntară.

Comenteaza