Foto Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor

Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Magazinul de la Oradea are un design diferit față de cele din Cluj | Foto: Panemar
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor
Clujenii de la Panemar și-au deschis cel mai mare magazin în Bihor

Primul magazin din afara județului al producătorul clujean de pâine este cel dat în folosință în Oradea, unitate care marchează o schimbare pentru rețeaua pornită de la Cluj.

“Cel mai nou magazin Panemar din Oradea, totodată cel mai mare de până acum, constituie un pas important în evoluția brandului, atât din punctul de vedere al identității și signalisticii, cât și al designului interior. Suntem fericiți că facem parte și din acest capitol al poveștii Panemar. Așteptăm cu nerăbdare următoarele”, a transmis echipa de proiect.

Echipa care a realizat magazinul din Oradea este compusă din Cosmin Todor (design interior), Arpad Peter (graphic design), Marius Iulian Farcas (art director), Beniamin Pop (brand design strategy), Adela Sabou (brand rhetoric), George Reuel Negrea (foto), Florina Sacară (Wall Art), Mobiprod & Feromatic (mobilier).

Pe de altă parte, conducerea Panemar a decis să închidă unitatea din Vivo Center, după cinci ani de existență, odată cu lucrările de extindere la mall-ul din Florești, renunțând să mai opereze în centrul comercial. Planurile pentru Cluj-Napoca vizează deschideri de magazine pe străzile Bucium, Primăverii, Dunării și în Piața Mihai Viteazul, iar în afara reședinței de județ, la Turda.

La începutul anului, fondatorul afacerii, Nicolae Chiorean, a anunțat că lanțul de magazine se va extinde pentru prima dată în afara Clujului în 2019 și că prima unitate din județul Bihor, cea de pe str. V. Alecsandri, va fi urmată de altele două pentru care există deja spații închiriate.

Lanțul are acum 600 de angajați și va ajunge la 40 magazine. Panemar deţine o fabrică proprie, cu o capacitate de 25 de tone de pâine pe zi şi 5,5 tone de produse de patiserie. În 2018, a avut afaceri de 76,1 milioane de lei, în creştere anuală de 18%.

Principalul său competitor direct local, rețeaua La Casa, controlat de omul de afaceri clujean Dorel Goia, a ajuns la 46 de unităţi, toate operate în zona Transilvaniei, în 13 oraşe din opt judeţe. 11 sunt restaurante, iar 35, magazine-brutării ce vând produse de panificaţie, brutărie şi cofetărie. Pe partea de producție primul loc în Cluj îl ocupă belgienii de la La Lorraine, cu o fabrică la Câmpia Turzii.

Pâinea noastră cea de toate zilele, mai scumpă din martie

Conducerea Panemar a decis să majoreze din această primăvară prețurile la mai multe sortimente de pâine, dar și de patiserie. “Înainte luam pâinea artizanală din grâu dur la 5,50 lei, acum au făcut-o 6,50 lei, iar pâinea țărănească s-a scumpit și ea cu 1 leu. Vânzătoarele spuneau că și produsele de patiserie au acum prețuri majorate”, relatează clienții Panemar.

Comenteaza