Clujul, “atacat” de retaileri

Clujul, “atacat” de retaileri
Unitatea britanicilor de la New Look se va deschide de azi în Polus Center Cluj (PCC), după două inaugurări în Bucureşti.

"Clujul este, după Bucureşti, una dintre cele mai importante pieţe din România. Polus este un complex comercial în plină creştere, locaţia este bună ca poziţionare. Am decis că aceasta este cea mai bună locaţie pentru noi şi datorită traficului de clienţi şi mixului de chiriaşi", au explicat reprezentanţii New Look. Cei mai importanţi competitori direcţi sunt brandurile Bershka, Stradivarius şi Zara, dintre numele prezente în Polus Center, la care se adaugă H&M, care se deschide tot joi, în Iulius Mall Cluj. Magazinul de 470 de metri pătraţi va avea 13 angajaţi, investiţia fiind de 600.000 de euro.

New Look îşi deschide magazinul după lansarea primelor două, la Bucureşti. New Look are în Europa 1.018 magazine. Unităţile din România vor fi realizate printr-un parteneriat cu grecii de la Fourlis Holdings, care au anunţat semnarea contractului. Fourlis a obţinut franciza pentru dezvoltarea reţelelor în România şi Bulgaria. În următorii cinci-opt ani, extinderea în cele două ţări presupune deschiderea a 20 de magazine. Media de trafic lunară până în iulie înregistrată în PCC a fost de 824.220 de vizitatori, iar gradul de ocupare a centrului, de 99,27%.

 

 

Comenteaza