Clujul, în topul comenzilor de mâncare online. Burgerii, pizza, șaorma și cartofii prăjiți au fost cele mai căutate produse

Clujul, în topul comenzilor de mâncare online. Burgerii, pizza, șaorma și cartofii prăjiți au fost cele mai căutate produse

Clujul este în topul livrărilor la domiciliu din România, în urma capitalei București, dar înaintea unor orașe mari precum Timișoara și Constanța. 

În ceea ce privește topul orașelor care comandă alimente sau mâncare gata preparată, Clujul este pe locul al doilea la nivel național, după București, atât pe pe platforma Glovo, cât și pe Tazz.

Top comenzi pe Glovo

  • București
  • Cluj
  • Timișoara

Top comenzi pe Tazz

  • București
  • Cluj
  • Constanța

Produsele de tip fast-food, cum ar fi burgerii, pizza, șaorma și cartofii prăjiți, au fost printre cele mai cumpărate alimente pentru cele trei platforme de food-delivery. Însă reprezentanții platformelor spun că există un interes tot mai mare și pentru alte bucătării specializate, cum ar fi cea asiatică sau grecească.

„Ne propunem să investim în continuare în divizia de Quick Commerce prin deschiderea de noi MFC-uri (un Micro Fulfillment Center este un spațiu comercial special gândit pentru a oferi produse de larg consum și nu numai exclusiv prin servicii de livrare rapidă, zilnic, tot timpul anului), dar și prin mărirea portofoliului de branduri virtuale din cadrul Glovo Concepts și deschiderea de Cook Rooms”, spune Victor Răcariu, regional general manager SEE Glovo.

Piața de delivery în România a cunoscut o creștere accelerată, iar în ultimii trei ani a crescut atât în volume livrate (de aproape 15 ori), cât și în valoare. La finalul anului 2021, Glovo a ajuns la o valoare tranzacționată de aproximativ 260 de milioane de euro în România, acest lucru datorându-se investițiilor continue în zona de Quick Commerce, potrivit economedia.ro.

Având în vedere creșterea din ultimii doi ani, piața va continua extinderea într-un ritm accelerat și în 2022 pentru că oamenii au început să fie tot mai obișnuiți să comande online. Reprezentanții Tazz spun că se așteaptă ca anul acesta să penetreze și alte categorii de vârstă și, în același timp, să dubleze numărul comenzilor față de anul trecut.

„Totodată, anul trecut am pus accentul pe gusturile locale, integrând ingrediente românești în bucătăriile internaționale, ceea ce ne-a confirmat că există un trend de (re)descoperire a gusturilor locale care prinde din ce în ce mai mult contur”, spune Alin Șerban, CEO Tazz.

Comenteaza