Clujul, pe locul doi la Vivre, de Black Friday. Vânzări de 10 milioane de euro

Clujul, pe locul doi la Vivre, de Black Friday. Vânzări de 10 milioane de euro

Comenzile venite din orașe precum București, Cluj sau Timișoara au fost peste așteptări pentru principalul retailer online de mobilier și decorațiuni din Europa de Est, care va repeta evenimentul.

Vivre a înregistrat la finalul campaniei de Black Friday din România vânzări de 10,5 milioane de euro și 300.000 de produse comandate de clienți din nouă țări. Ca urmare a interesului ridicat din partea clienților, compania organizează un Black Friday Extra, în 19 noiembrie.

În cadrul primului eveniment, 35.000 de covoare și 30.107 de piese de mobilier au ajuns în casele destinatarilor. Vivre a vândut 58.400 de obiecte de decor și 50.000 de ustensile de bucătărie și dining. Restul produselor vândute au fost înregistrate pe categorii precum fashion, gadgeturi.

Peste jumătate dintre comenzile plasate au fost achitate cu cardul sau prin transfer bancar. Plățile cu cardul au provenit preponderent din mediul urban. Pe primul loc este București, cu cea mai mare rată a plății electronice, urmat de Cluj, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța.

Cele mai multe comenzi achitate cu cardul sau prin transfer bancar au fost înregistrate în Croația, în procent de peste 43%. A urmat România, unde peste 42% din totalul de comenzi au fost achitate cu astfel. Cea mai scăzută rată a plăților cu cardul se înregistrează în Polonia, unde procentul este puțin peste 20%.

Vivre este principalul comerciant online din industria home & deco din Europa de Est, fondat de antreprenori români, cu vânzări în nouă țări. Pe site-urile și aplicațiile sale mobile sunt disponibile 350.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume.

Etichete
Comenteaza