Comunicarea Terapia Ranbaxy va fi gestionată de Tempo Advertising
- Scris de Mihai Prodan
- 20 Aug 2010, 20:10
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Strategia de comunicare publică a producătorului clujean de medicamente Terapia Ranbaxy va fi gestionată de Tempo Advertising, a anunţat astăzi agenţia de publicitate.
Tempo Advertising va elabora strategia de brand pentru mai multe produse ale Terapia Ranbaxy, între care Faringosept, Aspacardin sau Artroflex. Agenţia a fost aleasă în urma unei licitaţii al cărei prim criteriu a fost designul de ambalaj pentru produsele Terapia.
“Brieful iniţial solicita o propunere de design pentru ambalaje, dar noi am identificat şi alte nevoi şi am propus clientului dezvoltarea unei strategii ample de comunicare. Am ajuns în acest fel să elaborăm un plan de comunicare integrat prin care urmărim să întărim poziţia brandurilor Terapia Ranbaxy pe piaţa de produse medicale”, a declarat într-un comunicat de presă Aura Toma, directorul general al Tempo Advertising.
“Brieful iniţial solicita o propunere de design pentru ambalaje, dar noi am identificat şi alte nevoi şi am propus clientului dezvoltarea unei strategii ample de comunicare. Am ajuns în acest fel să elaborăm un plan de comunicare integrat prin care urmărim să întărim poziţia brandurilor Terapia Ranbaxy pe piaţa de produse medicale”, a declarat într-un comunicat de presă Aura Toma, directorul general al Tempo Advertising.
DISTRIBUIE
Comenteaza