Criza, mai bănoasă ca Black Friday pentru o afacere din Cluj

Criza, mai bănoasă ca Black Friday pentru o afacere din Cluj

Magazinele online din platforma clujeană Blugento înregistrează de șapte ori mai multe comenzi în aprilie față de aceeași perioadă a anului trecut și cu 20% peste Black Friday 2019.

Încasările magazinelor online au crescut de șase ori de la începutul lunii aprilie față de perioada similară din anul precedent, conform statisticilor Blugento. Creșterile vin pe fondul schimbării comportamentului de consum generat de starea de urgență instituită de autorități și a nevoii de schimbare a companiilor care își modifică rapid strategiile pentru a integra segmentul online în canalele de vânzare.

„E evident că toți cei care încă nu sunt prezenți online au nevoie să facă această trecere cât mai repede, chiar dacă viziunea finală a magazinului online pe care și-l doresc se va contura în timp. După o perioadă în care chiar și cei mai puțin digitalizați se văd în situația de a face shopping online, ne așteptăm ca această schimbare generalizată a comportamentului de cumpărare să fie definitivă. De aceea, magazinele care nu vor vinde online în cel mai scurt timp vor avea de pierdut și pe termen mediu”, a declarat Sandu Băbășan, CEO al Blugento.

În ultima lună, schimbări importante au fost făcute și de companiile mari, înregistrând o mai bună eficiență online și vânzări mai mari. „Am observat o creștere a bugetelor de promovare, în unele cazuri, chiar o dublare a acestora”, susține Lorand Minyo, Head of Marketing la Blugento.

Blugento este o companie specializată în furnizarea de soluții pe platforma Magento. Implementarea permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienții având acces la toate funcționalitățile oferite de platforma Magento, adaptate la piața din România fiscal şi legislativ.

Comenteaza