Foto Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului

Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Localul cu specific american și italian din Piața Muzeului are un design "eco" | Foto: Marty
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului
Cum arată noul Marty. Restaurant-seră în Piața Muzeului

Rețeaua de restaurante creată de întreprinzătorul clujean Marcel Suciu se extinde în Cluj-Napoca și București, următoarele ținte fixate de omul de afaceri clujean fiind Oradea, Timişoara, Braşov și Satu Mare.

Ultimul restaurant deschis la Cluj are aspectul unui local amplasat într-o seră: plantele predomină în zona tavanului și a peretului de piatră. Latura aflată spre Piața Muzeului este vitrată, oferind vizibilitate către aceasta, iar localul are un Espresso Bar. Multe dintre fructe sau legumele uscate folosite la băuturi și mâncăruri se află la vedere, ca și ingredientele (plante aromatice, piper colorat).  

Anul trecut, lanțul de restaurante s-a extins cu prima sa unitate la București, în centrul comercial Sun Plaza. Aceasta are 370 mp și 140 de locuri la masă, investiția în amenajarea spațiului ridicându-se la o jumătate de milion de euro.

Grupul Marty are o cifră anuală de afaceri de 12 milioane de euro și 600 de angajaţi. Fondatorul Marcelus Suciu a investit și în rețeaua de cafenele Narcoffee Roasters, în parteneriat cu Dan Isai, cel care controlează lanțul Salad Box.

Primele două unități din capitală au totalizat o investiție de 150.000 de euro. Narcoffee grupează cafenele la Cluj-Napoca, București și Praga, cu perspectiva extinderii conceptului în Statele Unite.  

Lanțul Marty Restaurants, cu specific internațional – american și italian - cuprinde șase restaurante în Cluj-Napoca, atât în zona stradală cât și în mall-uri. Compania a lansat programul de francizare, fiind în discuții cu mai mulți parteneri.

Grupul Marty cuprinde, pe lângă lanțul Marty Restaurants, o bucătărie de catering pentru livrări și aprovizionarea restaurantelor cu anumite preparate, divizia de evenimente Marty Events, Bistro Bujole (restaurant cu specific franțuzesc), Olivo Caffe & Bistro și Olivo Coffee Roasters (prăjitorie de cafea).

Principalii jucători pe piața clujeană în domeniul activităților de alimentație (catering) pentru evenimente - în care activează Marty City - erau Lunch Box (18,65%), Flights Catering (12,60%), Hara Servcom (7,73%), Expres Catering (7,42%), Triox (6,31%), conform platformei Termene.ro.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Comenteaza